Στον ΟΑΣΘ τα 91 από τα 180 μισθωμένα λεωφορεία

Επιχειρήσεις Οικονομία

Με 91 μισθωμένα λεωφορεία, ενισχύθηκε ως σήμερα ο στόλος του ΟΑΣΘ, από  την εταιρεία MED Bus & Truck του ομίλου Παπαδάκη, ο οποίος τηρεί τον όρο της σύμβασης που υπέγραψε με τον Οργανισμό και προβλέπει την παράδοση εντός 60 ημερών των 90 από τα 180 λεωφορεία που μισθώνονται με λειτουργικό leasing.

Η MED Bus & Truck Center, απόλυτα συνεπής με τους όρους της σύμβασης, έχει στις πρώτες εξήντα ημέρες από την υπογραφή της, μεταφέρει στη Θεσσαλονίκη, σε πλήρως συντηρημένα και σε άριστη λειτουργική κατάσταση τα μισά από τα 180 λεωφορεία που μίσθωσε με leasing o OAΣΘ.

Μάλιστα,  στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ μεταφέρθηκαν σήμερα τα υπόλοιπα 30 λεωφορεία από αυτή την πρώτη «δόση» των 180 λεωφορείων. Μέχρι τώρα, όπως είπε στο GRTimes.gr o πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος του Οργανισμού, τα 61 έχουν πινακίδες  και  έχουν ενσωματωθεί στις γραμμές του ΟΑΣΘ, ενώ μέσα στις επόμενες λίγες ημέρες θα πάρουν πινακίδες και τα 30 λεωφορεία που παραδόθηκαν σήμερα, οπότε θα βγούνε και αυτά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Από αυτά τα 91 λεωφορεία, τα αρθρωτά τα οποία δρομολογούνται σε γραμμές κορμού με μεγάλο αριθμό επιβατών, είναι 20 και τα υπόλοιπα είναι διαξονικά ή αλλιώς ¨κανονικά¨. Ο ΟΑΣΘ, λόγω ρηγματώσεων στο σασί μεγάλου αριθμού δικών του αρθρωτών λεωφορείων, είχε μεγάλη ανάγκη ενίσχυσης του στόλου του από λεωφορεία αυτού του τύπου.

Σήμερα στη Θεσσαλονίκη στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, βγήκαν λεωφορεία, ενώ στις περιαστικές και ορισμένες τοπικές γραμμές, βγαίνουν καθημερινά ως και 120 λεωφορεία των ΚΤΕΛ.

Βεβαίως, στις συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί λόγω του covid-19 και κυρίως λόγω του δεύτερου lock down, το επιβατικό έργο είναι εξαιρετικά περιορισμένο τόσο για τον ΟΑΣΘ, όσο και για την Κοινοπραξία των τεσσάρων ΚΤΕΛ που ενισχύουν τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Αλλά, οπωσδήποτε, η σύμβαση υπογράφηκε στη βάση των συγκοινωνιακών αναγκών του πολεοδομικού συγκροτήματος σε συνθήκες κανονικής λειτουργίας της οικονομίας και ομαλής κοινωνικής δραστηριότητας.

Σε ό,τι αφορά στα λεωφορεία που έχει αγοράσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης από τη Γερμανία και παραχωρεί με χρησιδάνειο στον ΟΑΣΘ, στη Θεσσαλονίκη έχουν έρθει 20 από τα συνολικά 50. Από αυτά που έχουν μεταφερθεί στη Θεσσαλονίκη, τα εννέα έχουν μπει σε γραμμές του ΟΑΣΘ και 11 είναι στο τελωνείο. Τα υπόλοιπα λεωφορεία βρίσκονται ακόμη στη Λειψία και περιμένουν να μεταφερθούν στην Ελλάδα.