Η MED Bus & Truck και στον επόμενο διαγωνισμό του ΟΑΣΘ

Επιχειρήσεις

Για τον επόμενο διαγωνισμό του ΟΑΣΘ, για την μίσθωση με leasing επιπλέον 270 λεωφορείων, ενδιαφέρεται η MED BUS and TRUCK, η οποία θα εξετάσει τη συμμετοχή της και στο διαγωνισμό για την λειτουργική μίσθωση λεωφορείων και για τις συγκοινωνίες της Αθήνας, όταν αυτός προκηρυχθεί, δήλωσε στο GRTimes.gr o κ. Κωνσταντίνος Παπαδάκης, διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας που αναδείχθηκε υποψήφιος ανάδοχος του πρώτου διαγωνισμού του ΟΑΣΘ, για την μίσθωση των πρώτων 180 αστικών λεωφορείων.

Όπως είπε ο κ. Παπαδάκης, η Εταιρεία αναμένει από το Ελεγκτικό Συνέδριο την έγκριση της σύμβασης για τη λειτουργική μίσθωση αυτών 180 λεωφορείων, που έχει ήδη προμηθευτεί και τα οποία βρίσκονται στις εγκαταστάσεις της, στην στην Ελευσίνα, όπου γίνεται η συντήρηση όλων των συστημάτων τους, βάφονται και ετοιμάζονται από κάθε άποψη για να είναι έτοιμα να βγούνε στο δρόμο. Μόλις υπογραφεί η σύμβαση, θα γίνει και η ταξινόμηση των οχημάτων, ενώ σε αυτά, με δαπάνη της Εταιρείας θα εγκατασταθεί και το σύστημα τηλεματικής που χρησιμοποιείται από τον ΟΑΣΘ.

Ο κ. Παπαδάκης, που ήταν παρών στην εκδήλωση παρουσίασης των πρώτων λεωφορείων προς μίσθωση στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλή, ανέφερε ότι στη Θεσσαλονίκη μεταφέρθηκαν ήδη 16 πλήρως συντηρημένα λεωφορεία, διαξονικά και αρθρωτά, όπως και ένα από τα δύο κινητά συνεργεία που θα εξυπηρετεί τα οχήματα, σε καθημερινή βάση.

Σημειώνεται ότι ο υποψήφιος ανάδοχος, στο πλαίσιο των συμβατικών του υποχρεώσεων, θα εξασφαλίσει και ένα σταθερό συνεργείο για τη συντήρηση των 180 λεωφορείων, που είναι τα ιδιόκτητα συνεργεία της Mercedes Benz Ελλάς στο Καλοχώρι.

Mετά την ολοκλήρωση της συμβατικής περιόδου, ο ΟΑΣΘ, εφ’ όσον έχει το δικαίωμα εξαγοράς, θα μπορεί να κρατήσει τα οχήματα. Σε διαφορετική περίπτωση, η Εταιρεία θα μπορέσει να πωλήσει τα λεωφορεία που είναι κατηγορίας Euro5, καθώς υπάρχει αγορά για αυτά τα οχήματα και μπορούν εύκολα να εξαχθούν.

«Ενδιαφερόμαστε  κατ΄αρχήν να συμμετάσχουμε και στον επόμενο διαγωνισμό που θα προκηρύξει ο ΟΑΣΘ, για την ενοικίαση επιπλέον 270 λεωφορείων , εάν οι προϋποθέσεις το επιτρέψουν και υπάρχουν στην αγορά διαθέσιμα οχήματα.

«Άλλωστε η Εταιρεία μας εξειδικεύεται στα λεωφορεία και σε ό,τι τα αφορά, οπότε οτιδήποτε αναφέρεται σε λεωφορεία, είτε μέσω προμήθειας, είτε με λειτουργική μίσθωση, ενδιαφέρει την MED BUS and TRUCK», πρόσθεσε ο κ. Παπαδάκης.

Σημειώνεται ότι η MED BUS and TRUCK, ανήκει στον όμιλο Παπαδάκη που δραστηριοποιείται από το 1974 στην αγορά των λεωφορείων.

Ο Όμιλος Παπαδάκη είναι ο αποκλειστικός διανομέας για καινούργια λεωφορεία MAN και Neoplan, εξουσιοδοτημένος διανομέας για καινούργια φορτηγά MAN και εισαγωγέας μεταχειρισμένων λεωφορείων όλων των κατασκευαστών με μερίδιο αγοράς άνω του 65% στις πωλήσεις τέτοιων οχημάτων.

Παράλληλα, ο Όμιλος Παπαδάκη είναι εξουσιοδοτημένος επισκευαστής και διανομέας γνήσιων ανταλλακτικών για λεωφορεία των Ομίλων MAN και Daimler και εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της Schmitz Cargobull για φορτηγά.

Ο Όμιλος Παπαδάκη από τον Ιούλιο του 2019 είναι, μέσω της εταιρίας του MED Truck and Bus με έδρα  στην Ελευσίνα, πλήρως εξουσιοδοτημένος πάροχος υπηρεσιών Συνεργείου και Γνήσιων Ανταλλακτικών για λεωφορεία Mercedes-Benz  και Setra και Mercedes-Benz Vans.

Ο Όμιλος αποτελεί τα τελευταία 20 χρόνια και συνεργάτη της Mercedes Benz όσον αφορά την πώληση καινούργιων Mini Bus τύπου Sprinter.

Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου Παπαδάκη, προ covid-19, ήταν στην περιοχή των 50 εκατ. ευρώ.