Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Ετήσια ανάπτυξη 12%

Επιχειρήσεις Οικονομία

Συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς η υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου των 100εκ. ευρώ.

Ύστερα από μια ακόμη σεζόν με ρεκόρ πωλήσεων, νέα προϊόντα, ανάμεσα σε αυτά και το παγωμένο τσάι, έχουν κάνει ήδη το ντεμπούτο τους στην αγορά HORECA, όπου η εταιρεία «Βίκος» επενδύει σημαντικά για την ανάπτυξή της.

Η εταιρεία της οικογένειας Σεπετά επεκτείνεται και στην κατηγορία των προϊόντων παγωμένου τσάι διευρύνοντας το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της. Με την ονομασία «Βίκος Cool-Τea» θα τοποθετήσει τρεις κωδικούς στα ράφια των πρώτων μεγάλων αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ με τις οποίες έχει φθάσει σε συμφωνία. Πρόκειται για τις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, My market και ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός. Οι τρεις προτάσεις είναι:

-Tea & Lemon Flavoured Drink Cool-Tea Βίκος (Με εκχύλισμα Τσαγιού και χυμό λεμονιού)
-Tea & Peach Flavoured Drink Cool-Tea Βίκος (Με εκχύλισμα Τσαγιού και χυμό ροδάκινου), και
-Green Tea & Lemon Flavoured Drink Cool-Tea Βίκος (Με εκχύλισμα Πράσινου Τσαγιού και φυσική αρωματική ύλη λεμονιού).

«Η ανάπτυξη που σημειώνεται προκύπτει από την αύξηση των σημείων διανομής και πώλησης, εκπληρώνοντας μεθοδικά τον στόχο μας να φτάσουν τα προϊόντα μας σε κάθε σημείο της χώρας», σημείωσε ο κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς, Αντιπρόεδρος της εταιρείας, ενώ παράλληλα πρόσθεσε: «Καθοριστικό ρόλο σ’ αυτό παίζει το γεγονός ότι επενδύουμε και διαθέτουμε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να διαχειριστούμε μεγάλο όγκο προϊόντων. Με αυτά τα δεδομένα, καλύπτουμε τις ανάγκες της αγοράς ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες υψηλής ζήτησης. Επιπλέον η συμφέρουσα εμπορική πολιτική της εταιρείας μας, που φέρνει τα προϊόντα μας στην πρώτη θέση προτίμησης τόσο των τελικών σημείων, όσο και των καταναλωτών βοήθησε στην ετήσια ανάπτυξη. Στα παραπάνω προσθέτουμε την μεγάλη επένδυση που πραγματοποιούμε στην επικοινωνία και στην στρατηγική, ώστε να χτίζουμε μια σχέση εμπιστοσύνης και διάρκειας μαζί τους».

Παράλληλα με τις οικονομικές επιδόσεις ενισχύθηκε και ο αριθμός των εργαζομένων. Συγκεκριμένα αυξήθηκε κατά 7,81%, φθάνοντας πλεόν τα 552 άτομα το σταθερό προσωπικό.

«Το όραμά μας είναι να γίνουν τα Ιωάννινα το καλύτερο μέρος να ζεις και να εργάζεσαι, καθώς δημιουργούν νέες ευκαιρίες απασχόλησης και καινοτομίας για όλους.», είπε απ’ την πλευρά του ο κ. Ρηγίνος Σεπετάς, Project & Strategy Director της εταιρείας.

Στα θετικά αποτελέσματα αλλά και τις νέες κινήσεις που κάνει η εταιρεία, συμβάλλει επίσης σημαντικό επενδυτικό πλάνο που υλοποιεί με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2026 με χρηματοδότηση από’ το Ταμείο Ανάκαμψης.

«Μέσα σε 7 μήνες, από την ημέρα της υπογραφής της δανειακής σύμβασης με το Ταμείο Ανάκαμψης, έχουμε ήδη υπογράψει και υλοποιούμε έργα αξίας 42 εκατ. ευρώ, από το σύνολο των 62,8 εκατ. ευρώ της επένδυσης, δηλαδή το 70% του συνολικού ποσού. Κινούμαστε εξαιρετικά γρήγορα και ευέλικτα, αφού οι οργανωτικές και τεχνολογικές υποδομές που έχουμε ήδη δημιουργήσει μας επιτρέπουν να εκτελούμε την εργασία μας πολύ πιο αποδοτικά» ανέφερε σχετικά ο Παύλος Σεπετάς, Operations & Tech Director της εταιρείας. Σύμφωνα με τον ίδιο ο στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί το 100% της επένδυσης έως το καλοκαίρι του 2026. «Έχουμε πλέον επιτύχει 90% μετάβαση σε υποδομές cloud, και πλέον γεννάμε πληθώρα ωμών δεδομένων, τα οποία φυσικά τα συλλέγουμε και τα αναλύουμε σε όλες τις λειτουργίες της εταιρείας, ενισχύοντας τη διαδικασία πιο γρήγορης λήψης των αποφάσεων. Η πλήρης μετάβαση σε υποδομές cloud θα ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2025.» πρόσθεσε. 

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας οι συνεχείς επενδύσεις που υλοποιούνται έχουν συμβάλει και στη μείωση του λειτουργικού κόστους έτσι ώστε να διατηρείται σταθερότητα στις τιμές των προϊόντων της.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο γεγονός ότι η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων επενδύει στον τόπο της, στα Ιωάννινα, επανεπενδύοντας στην Ήπειρο τα κέρδη της κάθε χρονιάς. Η Ήπειρος, άλλωστε, αποτελεί μια μεγάλη, ευρύτερη οικογένεια αλλά και έμπνευση για κάθε δραστηριότητα της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ