Γνωρίζουν οι ΣΥΡΙΖΑίοι τι είναι «ηλεκτρικό αυτοκίνητο»;

Αυτοκίνητο

Η συζήτηση για την ηλεκτροκίνηση που έχει ξεκινήσει στη Βουλή, ουσιαστικά αποδεικνύει αυτό που υποψιάζονταν κάποιοι απο τους συντάκτες του «ειδικού Τύπου», εδώ και καιρό…

…οτι δηλαδή, οι άνθρωποι του πρώην κυβερνώντος κόμματος δεν έχουν ιδέα σε οτιδήποτε αφορά το αυτοκίνητο, την αυτοκίνηση, την τεχνολογία σε αυτό και φυσικά το ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο τους έχει πανικοβάλλει στην κυριολεξία.

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ

Και γιατί ο πανικός; Γιατί δεν έχουν απολύτως καμία ιδέα για το τι είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πως λειτουργεί, τι προσφέρει και στην τελική δεν έχουν καν ανοίξει ένα περιοδικό αυτοκινήτου, ένα site για να λύσουν τις απορίες τους πριν ανέβουν στο βήμα της Βουλής και χαρακτηρίσουν τα κίνητρα για τα ηλεκτρικά ως «ταξικά»…

Το κόμμα που δεν είχε μπει καν στον κόπο να φτιάξει ένα πρόγραμμα για την ηλεκτροκίνηση (είχαμε ζητήσει το πρόγραμμα τους Μάιο του 2019, δεν μας απάντησαν ποτέ), ενώ όταν Κυβερνούσε, όλη την Ευρώπη έδινε κίνητρα επιλογής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου (μηδενικοί ρύποι) από ένα που χρησιμοποιεί ορυκτά καύσιμα.

Αυτοί οι Κύριοι έρχονται σήμερα να βάλουν τη γνώριμη ιδεοληπτική ταμπέλα, ακόμα και στην ηλεκτροκίνηση και να μπολιάσουν για ακόμα μία φορά με διχασμό, δείχνοντας ουσιαστικά με το δάκτυλο αυτούς που θα επιλέξουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να μετακινούνται.

Αυτούς δηλαδή που θα επιλέξουν να δώσουν -για παράδειγμα- 25.000€ αντί για 22.000€ για να επιλέξουν την ηλεκτρική έκδοση του Peugeot 208e.

Ταξική επιλογή για τον ΣΥΡΙΖΑ η ηλεκτρική έκδοση του μικρού αυτοκινήτου και δεν μπαινουν καν στον κόπο να ενημερωθούν πως με τα φορολογικά κίνητρα χρήσης (τέλη κυκλοφορίας κλπ) αλλά και με την εξοικονόμηση από τη διαφορά τιμής βενζίνης/πετρελαίου με το ηλεκτρικό ρεύμα, αυτά τα 3.000€ διαφοράς, θα αποσβεστούν σε 2 το πολύ 2,5 χρόνια και μετά ο κάτοχος θα έχει ΜΟΝΟ ΚΕΡΔΟΣ.

«Ψιλά γράμματα» αυτά για τους πολιτικούς τους ΣΥΡΙΖΑ, που οτιδήποτε τεχνολογικό το βλέπουν ως ταξικό και ως «πράσινη μετακίνηση» θεωρούν μόνο τα λεωφορεία…

«Ταξικό μέτρο» τα κίνητρα της ηλεκτροκίνησης όταν οι ίδιοι οι ΣΥΡΙΖΑίοι υποκλίνονταν στις επιθυμίες του γνώριμου αρχισυνδικαλιστή ταξί, επεκτείνοντας το χρόνο κατοχής οχημάτων ταξί, για… ψηφαλάκια, αδιαφορώντας φυσικά για το περιβάλλον και την κοινωνία.
Και από την άλλη άφηναν ελεύθερα να μπαίνουν στη χώρα ότι παλιό, κακοσυντηρημένο όχημα πετούσαν οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι και αντί να το ανακυκλώσουν το πουλούσαν «μπιρ παρά» στην Ελλάδα με τους χαλαρούς νόμους και κανόνες για το περιβάλλον.

Αλήθεια, ρωτήστε έναν λοιμωξιολόγο, αυτή η πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ, που τόσο επιβάρυνε τον αέρα των μεγαλουπόλεων, τι επιπτώσεις είχε στα πνευμόνια μας και στη μάχη που δόθηκε στις εντατικές για τον κορωνοϊός

Καταλαβαίνω πως ίσως είναι δύσκολο να κατανοήσει ο κος Καρανίκας και οι υπόλοιποι σύμβουλοι του πρώην Πρωθυπουργού της χώρας μας, το τι εστί ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ηλεκτρικό ποδήλατο, ηλεκτρικό πατίνι, αλλά η ανοχή της ασχετοσύνης σας έχει και τα όριά της, ιδιαίτερα όταν προσπαθείτε να διχάσετε ακόμα και με αφορμή το ηλεκτρικό αυτοκίνητο…

 Τάκης Τρακουσέλλης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στη Βουλή η ηλεκτροκίνηση – Σημαντικές αλλαγές

Μεγάλο αφιέρωμα: Πόσο πέφτουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; – Ολες οι τιμές

Υποχρεωτικές οι υποδομές για ηλεκτρικά στις οικοδομές