Donna Karan New York: Το μεγάλο comeback και η καμπάνια με την ελίτ των supermodels

Μόδα

“In Women We Trust” ονομάζεται η νέα καμπάνια για την Άνοιξη 2024 του ανανεωμένου brand Donna Karan New York, αποτίνοντας φόρο τιμής στην original καμπάνια της διάσημης σχεδιάστριας για το 1992, μέσα από την οποία απευθυνόταν στη σύγχρονη γυναίκα. 32 χρόνια αργότερα η γυναίκα βρίσκεται ξανά στο επίκεντρο, με το brand να κάνει μία αναδρομή στα ιστορικά αρχεία, λαμβάνοντας έμπνευση από την επιτυχημένη συνταγή των “7 easy pieces”. Μία καινούρια συλλογή γιορτάζει την κληρονομιά αλλά και το μέλλον του brand Donna Karan, που στοχεύει για ακόμα μία φορά να προσφέρει την προσιτή πολυτέλεια στη σύγχρονη γυναίκα. Αναμφίβολα, για ένα τέτοιο μεγάλο rebranding έπρεπε να επιστρατευθούν τα μεγάλα μέσα, με τις πρωταγωνίστριες της καμπάνιας να ανήκουν στην ελίτ των supermodels.

Cindy Crawford, Linda Evangelista, Amber Valletta, Shalom Harlow, Carolyn Murphy, Imaan Hammam, Karlie Kloss και Liya Kebede πόζαραν στον φακό της Annie Leibovitz σε μία αποθήκη στο Μπούκλιν, με κομμάτια από τη νέα συλλογή, η οποία από χθες είναι διαθέσιμη. Ειδικότερα, όπως έγινε γνωστό, τα κομμάτια της συλλογής που θα πωλούνται από 159 έως 599 δολάρια και θα είναι διαθέσιμα, πέρα από το επίσημο site, και σε διάφορες άλλες πλατφόρμες, θα αφορούν τις κατηγορίες της ένδυσης, των αξεσουάρ και των υποδημάτων. Πιο αναλυτικά, η συλλογή αποτελείται από κλασικές σιλουέτες με περίτεχνα ντραπέ που κολακεύουν το σώμα και εκσυγχρονισμένα classic κομμάτια που άντλησαν έμπνευση από τις αρχειακές συλλογές, αξιοποιώντας τις διαφάνειες και το σατέν, όπως και τις χρυσές, μεταλλικές λεπτομέρειες.

Όπως δήλωσε η Linda Evangelista στο βίντεο της καμπάνιας, “η Donna αντιπροσωπεύει δύναμη και αισθησιασμό. Μπορείς να γίνεις όποια θέλεις να είσαι”, με τη Crawford να συμπληρώνει πως το brand, “σύστησε έναν νέο στιλ του power dressing που γιόρταζε τις γυναίκες και τα σώματά τους”.  

Να σημειωθεί πως το brand Donna Karan που ιδρύθηκε το 1985 από τη σχεδιάστρια Donna Karan, πωλήθηκε στην LVMH το 2001 για 243 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το 2016 η G-III που μέχρι σήμερα αποτελεί την ιδιοκτήτρια εταιρεία του brand, την αγόρασε για 650 εκατομμύρια δολάρια. Όσο για το γιατί αυτή η στιγμή ήταν κατάλληλη για το comeback του Donna Karan New York, ο αντιπρόεδεος της G-III, Jeff Goldfarb, δήλωσε πως “είναι προφανές πως η Donna Karan είναι ένα απίστευτο brand που είναι έτοιμο να αναπτυχθεί. Είναι η iconic Αμερικανίδα σχεδιάστρια, και έχοντας αυτό το ατού, νομίζαμε πως ήταν καταπληκτικό”. Παράλληλα, ο Goldfarb ανέφερε πως παρατηρήθηκε μία μεγάλη ζήτηση για το brand σε vintage μαγαζιά, όπως αποδείχθηκε και από την έρευνα αγοράς που διεξήγαγαν.

Ένα brand με μεγάλη ιστορία και ένα πλούσιο αρχείο που όπως όλα δείχνουν θα μιλήσει στην καρδιά των σύγχρονων γυναικών, με συλλογές που αποτίνουν φόρο τιμής στα χρυσά χρόνια της μόδας.

Με στοιχεία από το donnakaran.com και το wwd.com

Κεντρική φωτογραφία: Courtesy of Donna Karan New York

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ