Επέστρεψε στα ράφια των βορειοελλαδικών Σ/Μ το brand “ΑΓΝΟ” από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία

Ελλάδα Επιχειρήσεις Οικονομία

Στα ράφια των σούπερ-μάρκετ της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής της Κεντρικής Μακεδονίας έχει επιστρέψει εδώ και λίγες ημέρες το brand «ΑΓΝΟ», που είχε δημιουργήσει η ιστορική βορειοελλαδική ομώνυμη γαλακτοβιομηχανία και το οποίο – μαζί με το εργοστάσιο – έχει περάσει  στην Ελληνικά Γαλακτοκομεία μέσω πλειστηριασμού που ολοκληρώθηκε στα τέλη Μαρτίου του 2023., έναντι τιμήματος 7,7 εκατ. ευρώ.

Το «come back» του ιδιαίτερα δημοφιλούς στο παρελθόν στη Βόρεια Ελλάδα brand “ΑΓΝΟ” έγινε με συνολικά 21 κωδικούς προϊόντων σε γάλα, γιαούρτια (παραδοσιακό πρόβειο, αγελαδινό και κατσικίσιο, όπως επίσης και αγελάδος και στραγγιστό), βούτυρα, επιδόρπια γάλακτος και οξυγαλακτικά προϊόντα. Το “ντεμπούτο” συνοδεύεται με προωθητικές ενέργειες για το καταναλωτικό κοινό σε κάποια από τα προϊόντα.

Τα προϊόντα «ΑΓΝΟ» έχουν τοποθετηθεί στις αλυσίδες Σκλαβενίτη, Μασούτη και Κρητικός στην Κεντρική Μακεδονία και μελλοντικά θα αποφασιστεί εάν θα διατεθεί και σε άλλες περιοχές της χώρας. Ο σχεδιασμός πάντως εξαρχής αφορούσε τη Βόρεια Ελλάδα, καθώς είναι η περιοχή που «γέννησε» το συγκεκριμένο brand και στην οποία δέσποζε επί δεκαετίες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΟΛΘ: Άμεση αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης ζητά το Συμβούλιο Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης

Στην «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» περνάει η ΑΓΝΟ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ