Αθήνα: Πελάτης αποκάλεσε υπάλληλο «καθυστερημένο» και ο υπεύθυνος τον «έδωσε» στα σόσιαλ

Επιχειρήσεις

Ένα περιστατικό που εξόργισε την κοινή γνώμη συνέβη πρόσφατα σε κατάστημα εστίασης στην Αθήνα.

Συγκεκριμένα, το περασμένο Σάββατο (21/1) σε γνωστό εστιατόριο, πελάτης αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν υπάλληλο, με αφορμή ότι ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ του.

Το περιστατικό εξόργισε αρκετούς με τους υπεύθυνους του καταστήματος να αντιδρούν άμεσα και μάλιστα το έκαναν και μέσω σόσιαλ, καλώντας τον πελάτη να μην ξαναπατήσει το πόδι του στο μαγαζί τους!

«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας ‘’καθυστερημένο’’, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας» έγραψαν, με την ανάρτηση του καταστήματος να γίνεται viral στα σόσιαλ και τον κόσμο να τους αποθεώνει για την στάση τους.

Πηγή: iefimerida.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Καραγιάννης: Μειώνεται το κόστος διέλευσης από τη Γέφυρα Χ. Τρικούπης – Στα 232 ευρώ το “e-pass”

Αριδαία: 83 κλήσεις για αντλήσεις υδάτων–Κλειστά αύριο τα σχολεία-Ανυπολόγιστες οι ζημιές στο γήπεδο του Αλμωπού

Το πρόγραμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη για αύριο Τρίτη 24/1

Το πρόγραμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη για αύριο Τρίτη 24/1

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ