Μύκονος: Η σεζόν εάλω!!

Αυτοκίνητο
Μύκονος: Η σεζόν εάλω!! | NewsAuto.gr






PEOPLE

  • newsautoteam


Στο τέλος μιας σεζόν χωρίς περιορισμούς κάποια νούμερα ζαλίζουν με το ύψος τους, αφού το νησί των ανέμων έζησε και φέτος μεγάλες στιγμές, οι οποίες γέννησαν και ανάλογους αστικούς μύθους.

Τη Δευτέρα 1 Αυγούστου, μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα, το μόνο θέμα συζήτησης στη Μύκονο ήταν το πάρτι του Scorpios την προηγούμενη μέρα, όπου οι κρατήσεις έφτασαν τα τρεις χιλιάδες άτομα.

Όπως ήταν αναμενόμενο οι αστικοί μύθοι για τις εισπράξεις της συγκεκριμένης Κυριακής δεν άργησαν να απλωθούν στο νησί των ανέμων όπως το βούτυρο στο ζεστό ψωμί. Το νούμερο κυκλοφόρησε γρήγορα από στόμα σε στόμα και η φράση «ο Scorpios έκανε ρεκόρ με 2.200.000 ευρώ είσπραξη» έγινε καραμέλα για τις επόμενες μέρες και εβδομάδες.

Αδύνατον να γίνει τέτοιο νούμερο είπαν κάποιοι, δυνατό αντέτειναν άλλοι αλλά λίγο πιο χαμηλό, ίδιον όμως της υπερβολής που διέπει το ανεξάρτητο κρατίδιο των Κυκλάδων. Αυτό που κάθε καλοκαίρι βουλιάζει μέχρι τα τέλη Αυγούστου από κόσμο, big spenders, και διάσημους πελάτες που κάνουν λογαριασμούς χιλιάδων ευρώ στα διάσημα beach club.

Αυτά που τζιράρουν ημερησίως δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να κλείσουν τη σεζόν με συνολικές εισπράξεις για τη σεζόν που ξεπερνούν ακόμη και τα 40.000.000 ευρώ σε μία ή δύο περιπτώσεις.

Όμως ειδικά αυτό το καλοκαίρι το Nammos Village στην Ψαρού, το οποίο συγκεντρώνει μερικούς από τους πιο διάσημους οίκους μόδας του πλανήτη, έζησε απίστευτες στιγμές και έκανε εισπρακτικό ρεκόρ στα πέντε χρόνια λειτουργίας του.

«Σήκωσαν» τα Cartier και τα Dior στην Ψαρού.

Πριν από λίγες ημέρες μια Αμερικανίδα κατάφερε για λίγες ώρες να έχει μαζί της το αντικείμενο του πόθου για εκατομμύρια γυναίκες, ένα love bracelet της Cartier, το οποίο έκλεψε με αριστοτεχνικό τρόπο από την μπουτίκ του οίκου στο Nammos Village. Μια μπουτίκ που σύμφωνα με εξακριβωμένες πληροφορίες έκοψε πρώτη το νήμα σε τζίρο το φετινό καλοκαίρι με εισπράξεις που φέρεται να ξεπέρασαν τα 8.000.000 ευρώ.

Η κλοπή του συγκεκριμένου βραχιολιού με τα έξι διαμάντια ανακαλύφθηκε την επόμενη μέρα και εξιχνιάστηκε με την σύλληψη της Αμερικανίδας και την επιστροφή του βραχιολιού αξίας 10.000 ευρώ. Ποσό που για τους περισσότερους πελάτες του διάσημου οίκου στη Μύκονο ήταν απλά ΟΚ, προκειμένου να αποκτήσουν άμεσα το συγκεκριμένο κομμάτι ή κάποια άλλη version του. Κι αυτό γιατί είναι τόσο περιζήτητο που υπάρχει λίστα αναμονής για να το αποκτήσει κάποια κυρία ή κάποιος κύριος σε κάποια από τις σαράντα επιλογές που δίνεται.

Ήταν το πιο ευπώλητο αντικείμενο στην μπουτίκ του Cartier στην Ψαρού, που τα πούλαγε κάποιες μέρες σαν φρέσκο ψωμί, την ίδια στιγμή που στην μπουτίκ της Christian Dior οι τσάντες book tote έφευγαν με ρυθμούς πολυβόλου. Υπήρξε μέρα μάλιστα που η μπουτίκ σχεδόν ξέμεινε από εμπόρευμα, αφού υπήρχαν πελάτισσες που έπαιρναν δύο ή τρεις μαζί πληρώνοντας την κάθε μια από 2.800 έως 3.000 ευρώ.

Εξίσου καλά πήγαν και πάρα πολλές από τις υπόλοιπες μπουτίκ του εμπορικού που στεγάζονται διάσημα brands όπως η Loro Piana, ο Gucci, η Louis Vuitton, ο Valentino και η Vilebrequin.

Οι επιδρομές των big spenders, που κατέφταναν ακόμη και με Rolls Royce ή πήγαιναν κατευθείαν από το Nammos, εκτόξευσαν τις φετινές συνολικές εισπράξεις του χωριού της πολυτέλειας στα 50.000.000 ευρώ. Βοήθησαν πολύ σε αυτό  κάποια πάρτι και δείπνα που διοργανώθηκαν  από διάσημους οίκους, αλλά και τα pop up stores που στήθηκαν κατά την διάρκεια του φετινού καλοκαιριού.

Εισπράξεις που ζαλίζουν

Ενός καλοκαιριού που γέννησε μυθικές Κυριακές όπως η τελευταία του Ιουλίου στον Scorpios, τότε που στήθηκαν τραπέζια όπου αυτό ήταν εφικτό για να εξυπηρετηθούν τρεις χιλιάδες άτομα στο καθιερωμένο πάρτι.

Ο χαμός έγινε φυσικά γι’ αυτά που είναι στον χώρο που παίζει ο dj για τα οποία οι προσφορές έφτασαν σύμφωνα με το παρασκήνιο ακόμα και τις 50.000 ευρώ, μέχρι να κάτσει η μπίλια. Ο κόσμος ήταν τόσος που κάποια στιγμή φέρεται να μπλόκαραν τα μηχανήματα παραγγελιοληψίας για λίγη ώρα, μέχρι να ηρεμήσει ο τεράστιος όγκος.

Αυτό που έγινε εκείνη την Κυριακή γέννησε και τον αστικό μύθο για τα 2.200.000 ευρώ που για κάποιους ηχεί ως ένα υπερβολικό ποσό, το οποίο είναι πολύ δύσκολο να εισπραχθεί σε μια μέρα. Εάν συνέβη όπως ισχυρίζονται θα πρέπει να ανοίγονταν premium τεκίλες και Crystal σαμπάνιες των 12.000 και 10.000 ευρώ κάθε μισή ώρα από τις παρέες σε όλες τις κρατήσεις, ενώ συνυπολογίζονται οι εισπράξεις από πέντε sitting στο εστιατόριο, με τα τραπέζια να αλλάζουν ανά δύο ώρες μέχρι τις οχτώ το βράδυ και η κατανάλωση των ορθίων.

Με σπασμένα φρένα βγήκε η σεζόν για το Principote στον Πάνορμο που οι πληροφορίες το θέλουν να είναι 35% πάνω σε συνολικές εισπράξεις από πέρυσι. Τον Ιούλιο, οι ουρές των πελατών καθημερινά έφταναν μέχρι το πάρκινγκ και τα Σαββατοκύριακα η αναμονή για να εισέλθουν άγγιζε την μισή ώρα, αφού όλοι ήθελαν να ζήσουν την εμπειρία του πάρτι που προσφέρει.

Το Nammos συνεπικουρούμενο και από την εξαγορά του Kensho, έζησε μεγάλες πιένες, με τα μεσημεριανά πάρτι του να οδηγούνται σε ουκ ολίγα shower με σαμπάνια. Υπήρξε μέρα που ξεπέρασε το 1.000.000 ευρώ σε εισπράξεις ενώ έγινε και ο αναμενόμενος χαμός με την επιστροφή του Αντώνη Ρέμου στον τόπο του εγκλήματος.

Το Alemagou στην Φτελιά, ακολουθώντας την συνήθη τακτική με τα πάρτι του πήγε ακόμη καλύτερα από πέρυσι, χωρίς να ενοχληθεί ιδιαίτερα από το Pacha των Ισπανών, που λειτούργησε φέτος για πρώτη φορά. Παρά τις μεγάλες προσδοκίες, το μυθικό κλαμπ από την Ίμπιζα είχε μια μάλλον μέτρια σεζόν παρά τις ηχηρές όσο και δαπανηρές μεταγραφές σε dj, όπως του Kaz James που κόστισε 340.000 ευρώ.

Υπήρξαν βράδια, όπως αυτό με τον Solomun, που γέμισε ασφυκτικά και τα κορυφαία τραπέζια δόθηκαν σε παρέες που κατέβαλλαν 45.000 ευρώ, όμως οι Κυριακές του με κάποιες εξαιρέσεις δεν ήταν τόσο δυνατές.

Οι ανεβασμένοι και οι χαμένοι

Το Lio αντίθετα έκανε καλύτερη σεζόν από την περσινή. Το Solymar στο Καλό Λιβάδι είχε μια εξίσου καλή διαδρομή και αναπάντεχες στιγμές, σαν αυτή που δύο επιχειρηματίες από την Αμερική άνοιξαν μέσα σε δύο ώρες τριακόσιες φιάλες Moet κερνώντας όλο το εστιατόριο, κάτι που τους κόστισε μαζί με τα tips 60.000 ευρώ.

O πολύς 50 Cent που πληρώθηκε 300.000 ευρώ για μια εμφάνιση στο Santa Αnna, τα έφερε τα λεφτά του όπως και ο πολύς Black Coffee που μάζεψε 4.000 άτομα στο γνωστό beach club.

Πολύ ανεβασμένη ήταν και η «Σπηλιά» εκεί όπου έφαγε ο Έλον Μασκ, ο  πιο πλούσιος άνθρωπος του πλανήτη στην μια και μοναδική του έξοδο στο νησί των ανέμων.

Από τις νέες εισόδους το Byblos μέσα στη Χώρα συζητήθηκε πολύ θετικά για το εξαιρετικό φαγητό του, στην πρώτη του σεζόν ενώ δεν πήγε τόσο καλά ο Νουσρέτ. Χρειάστηκε να δώσει το παρόν ο ίδιος στο νέο του μπεργκεράδικο για να πάρει μπρος, ενώ το εστιατόριο του δεν γνώρισε τις περσινές πιένες, όπου οι πελάτες περίμεναν ακόμη και δυο ώρες για να φάνε. Ίσως γι’ αυτό αποφάσισε να μειώσει την χωρητικότητα του, στήνοντας από του χρόνου ένα κλαμπ στον ίδιο χώρο, προκειμένου να κρατάει τους πελάτες.

Δίπλα του το Opia είναι αναμφισβήτητα ένα εντυπωσιακό εγχείρημα που άνοιξε μεσούσης της σεζόν, με φοβερή θέα στο ηλιοβασίλεμα, αλλά δεν λειτούργησε παρά λίγες εβδομάδες και πλέον είναι κλειστό.

Κλειστό όμως είναι και το Billionaire, που άνοιξε μπερδεύοντας τον κόσμο με τις τιμές του, και ξεκίνησε σε έναν χώρο στο Γυαλό χωρίς να κάνει το μεγάλο μπαμ. Ακόμη και η έλευση του ιδρυτή του Φλάβιο Μπριατόρε δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα αφού κινήθηκε στα χαμηλά, και ουσιαστικά μόνο για ένα μήνα.

Σύμφωνα με τα όσα ακούγονται θα γίνουν αλλαγές ώστε την επόμενη σεζόν να εισέλθει δυνατά για να διεκδικήσει το δικό του κομμάτι από την πίτα, που πλέον δεν φτάνει για να χορτάσουν όλοι. Ειδικά σε μια σεζόν, όπου η ποιότητα του κόσμου ήταν κατώτερη από πέρυσι με ότι αυτό συνεπάγεται, η πίεση ήταν μεγάλη για κάποιες επιχειρήσεις ειδικά στη Χώρα αλλά και για όσους διαχειρίζονται βίλες.

Ενώ τα ξενοδοχεία έφτασαν σχεδόν στο 100% πληρότητας, οι βίλες φέτος πήραν την κατιούσα, αφού η αύξηση στα ενοίκια «έδιωξε» πολλούς καλούς πελάτες προς την Ίμπιζα, το Σεν Τροπέ και το Κάπρι.

Πολλοί λένε ότι του χρόνου το νησί των ανέμων θα φάει την πρώτη σφαλιάρα τα τελευταία χρόνια. Το αν θα είναι απαλή ή δυνατή θα φανεί σε λίγους μήνες με τις προ-κρατήσεις, αφού φέτος δεν ήταν λίγοι οι πολύ καλοί πελάτες που εξοργίστηκαν με τις τιμές και την ατμόσφαιρα στο νησί, οι οποίοι έφυγαν μετά από τρεις ημέρες για αλλού, νιώθοντας ότι τους κοροϊδεύουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τα dream cars, οι Άραβες και η άπιστη!
Μύκονος: Το χάος, οι ουρές χιλιομέτρων και τα 5.800 transfers
Στο limit up η μετοχή του Black Coffee με τραπέζια των 30.000 ευρώ

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  



ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ