Porsche: Ακόμα πιο κοντά στο ηλεκτρικό σπορ μοντέλο της (+video)

Αυτοκίνητο
Porsche: Ακόμα πιο κοντά στο ηλεκτρικό σπορ μοντέλο της (+video) | NewsAuto.gr






  • newsautoteam


Η Porsche GT4 ePerformance αποδίδει 1.088 άλογα και κάνει χρόνους που φθάνουν αυτούς μιας 911 GT3 Cup.

To ερώτημα για το αν η σπορ οδήγηση μπορεί να συνυπάρξει με την ηλεκτροκίνηση φαίνεται να παίρνει απάντηση πολύ πιο γρήγορα από ότι αναμενόταν. Τουλάχιστον από την πλευρά της Porsche η οποία δείχνει πλήρως αφοσιωμένη στο να ετοιμάσει το συντομότερο δυνατό ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο με ηλεκτρική πρόωση.

Ένα βήμα πιο κοντά σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό σπορ μοντέλο είναι και η GT4 ePerformance που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Πρόκειται για μία συμβατική 718 Cayman GT4 Clubsport η οποία έχει μετατραπεί σε ένα πλήρως λειτουργικό ηλεκτρικό σπορ μοντέλο, με δύο μοτέρ και τετρακίνηση.

Η νέα GT4 ePerformance είναι το επόμενο στάδιο από το περσινό πρωτότυπο Mission R, το οποίο μας έδωσε μία πρώτη γεύση για το πως θα μπορούσε να είναι μία ηλεκτρική σπορ Porsche στο άμεσο μέλλον. Εκείνο το αυτοκίνητο πάντως, αν και λειτουργικό ως πρωτότυπο, ήταν το πρώτο στάδιο με αρκετούς περιορισμούς.

Η περίπτωση της GT4 ePerformance είναι εντελώς διαφορετική, καθώς πρόκειται για ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο η εταιρία το ετοιμάζει για επίδειξη και οδήγηση από κάποιους VIP, όπως ο “πολύς” Chris Harris που βλέπουμε στο video που παραθέτουμε.

Διαθέτει ένα μοτέρ σε κάθε άξονα, με την συνολική ισχύ να φθάνει στους 1.088 ίππους, αν και στις δοκιμές η ισχύς έχει περιοριστεί στους “μόλις” 1.000 ίππους. Η σταθερή ισχύς που έχει στην διάθεση του ο οδηγός για 30 συνεχόμενα λεπτά στην διάρκεια ενός αγώνα είναι στα 612 άλογα.

Οι χρόνοι που επιτυγχάνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, σύμφωνα με την Porsche, είναι αντίστοιχοι με μία συμβατική 911 GT3 cup. Στοιχεία για την μπαταρία δεν γνωρίζουμε, πέρα από το ότι χρειάζεται μόλις 15 λεπτά για να φθάσει στο 80%, χάρη στο ηλεκτρικό κύκλωμα των 900V που διαθέτει το αυτοκίνητο.

Αν και βασίζεται στην συμβατική 718 GT4 Clubsport, διαθέτει πάνω από 6.000 μέρη σχεδιασμένα από το μηδέν. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από carbon fiber Και είναι 140 χιλιοστά φαρδύτερη από το αυτοκίνητο παραγωγής, επιτρέποντας έτσι να χωρέσουν τροχοί 18 ιντσών και αγωνιστικά σλικ ελαστικά της Michelin.

To συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα κάνει αρκετές επιδείξεις μέσα στην χρονιά, με αρχή το φετινό Goodwood και μετά σε όλο τον κόσμο. Στόχος του είναι να προετοιμάσει το κοινό (αλλά και την ίδια την εταιρία) για την άφιξη των πρώτων εξηλεκτρισμένων σπορ μοντέλων της Porche, στη γκάμα της νέας Βoxster και Cayman, που θα εμφανιστούν μέσα στο 2025.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η αναγέννηση της Porsche 914
Porsche: Επένδυση 95 εκ. ευρώ στις μπαταρίες λιθίου- πυριτίου
Επίσημο: Αυτή είναι η ρετρό, πανίσχυρη Porsche 911 Sport Classic

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  



ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ