Νέο Toyota C-HR: Ακόμα πιο ξεχωριστό

Αυτοκίνητο
Νέο Toyota C-HR: Ακόμα πιο ξεχωριστό | NewsAuto.gr






  • newsautoteam


Το ριζοσπαστικό σε σχεδίαση Toyota C-HR ανανεώνεται για τη νέα χρονιά, με μικρές αισθητικές αλλαγές και ένα πληθωρικό πακέτο τεχνολογιών στο οποίο ξεχωρίζει ένα νέο και πολύ εξελιγμένο σύστημα πολυμέσων.

Με το C-HR η Toyota κατάφερε να ταράξει τα νερά στην κατηγορία των SUV δημιουργώντας ένα πρωτοποριακό σχήμα που ξεφεύγει από την λογική των υπόλοιπων αυτοκινήτων της κατηγορίας του, με πολύ μοντέρνο design και στοιχεία από σπορ μοντέλα. Ένα ριζοσπαστικό σχέδιο το οποίο αγκαλιάστηκε αμέσως από το αγοραστικό κοινό σε όλη την Ευρώπη, καθώς συνδυάζει με ιδανικό τρόπο τις σχεδιαστικές αντιλήψεις διάφορων κατηγοριών σε ένα πολύ ξεχωριστό αυτοκίνητο.

Κόντρα στην τυπική σχεδιαστική αντίληψη των SUV, το C-HR καταφέρνει να είναι ελκυστικό και νεανικό, με έντονη την σπορτίφ διάσταση στην παρουσία του αλλά και πανταχού παρούσα την έμφαση που δίνει η Toyota σε τομείς όπως η πρακτικότητα και η κορυφαία ποιότητα κατασκευής.

H μοναδική σχεδιαστική προσέγγιση της Τoyota τονίστηκε ακόμα περισσότερο στην τελευταία γενιά του C-HR, το οποίο έγινε ακόμα πιο μοντέρνο και δυναμικό, με τα ιδιαίτερα στοιχεία του όπως η εντυπωσιακή μάσκα, οι έντονες ακμές και γραμμές στο πλάι και η τύπου κουπέ πίσω όψη να αποκτούν πιο έντονο χαρακτήρα και να αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο τον πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα του C-HR.

Για το 2022 η Toyota προχώρησε σε ένα περιορισμένης έκτασης φρεσκάρισμα, με μικρές αισθητικές αλλαγές και βελτιώσεις και έμφαση στην ενσωμάτωση ενός πολύ πιο σύγχρονου τεχνολογικού πακέτου ψηφιακής διασύνδεσης. Με αλλαγές στο αμάξωμα, νέα χρώματα, αναβαθμισμένα υλικά στην καμπίνα και μικρές επεμβάσεις σε επιλεγμένα σημεία, το Toyota C-HR έρχεται να συνεχίσει από το νέο έτος την ιδιαίτερα επιτυχημένη εμπορική του πορεία.

Οι πιο χαρακτηριστικές επεμβάσεις αφορούν την πολύ δημοφιλή έκδοση C-LUB, με έξυπνα επιλεγμένες πινελιές που προσδίδουν έναν πιο σοφιστικέ και premium χαρακτήρα στον μοντέλο, έτσι ώστε να δίνει την αίσθηση αυτοκινήτου ακριβότερης κατηγορίας.

Στην συγκεκριμένη έκδοση υπάρχουν νέας σχεδίασης ζάντες 18 ιντσών και στην καμπίνα η ταπετσαρία συνδυάζει όμορφα το ύφασμα με ένα εξαιρετικής ποιότητας εύκαμπτο συνθετικό δέρμα. Το ανανεωμένο στιλ αποκτά νέα διάσταση με τη νέα απόχρωση στον διάκοσμο σε τόνους gun metal.

Για το 2022 υπάρχει και μία νέα χρωματική παλέτα, με ένα νέο πολύ ιδιαίτερο χρώμα, στο μοβ του αμέθυστου, το οποίο μάλιστα μπορεί να διατεθεί και σε διχρωμία, με το αμάξωμα στο συγκεκριμένο χρώμα και την οροφή σε ασημί ή μαύρη απόχρωση.

Στη γκάμα του μοντέλου έχει προστεθεί πρόσφατα και η έκδοση GR Sport, η οποία χάρη στην “φροντίδα” του αγωνιστικού τμήματος GAZOO Racing αποκτά έναν ακόμα πιο ξεκάθαρο σπορ χαρακτήρα. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτής της πολύ εντυπωσιακής έκδοσης είναι η ανανεωμένη μάσκα, το σκουρόχρωμο περίβλημα των προβολέων, οι μαύρες γυαλιστερές επενδύσεις στους προφυλακτήρες και στο πλάι και τέλος οι πανέμορφες ζάντες των 19 ιντσών -αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη έκδοση. Υπάρχει επίσης και μία αποκλειστική διχρωμία σε ανοιχτό γκρι για το αμάξωμα και μαύρο για την οροφή, η οποία δημιουργεί ένα πολύ σπορτίφ σχήμα για τα δεδομένα των τυπικών SUV.

Η πιο σημαντική αναβάθμιση αφορά το νέο ψηφιακό πακέτο τεχνολογιών multimedia και ψηφιακής διασύνδεσης. Το ανανεωμένο C-HR θα εφοδιάζεται με το πιο σύγχρονο σύστημα πολυμέσων της Τoyota, το οποίο στόχο έχει να αναδείξει ακόμα περισσότερο την συνδεσιμότητα, την λειτουργικότητα και την ευχρηστία.

Η νέα πλατφόρμα ονομάζεται Toyota Smart Connect και συνοδεύει στάνταρ όλες τις εκδόσεις πλην του C-ENTER, έχει ισχυρότερο επεξεργαστή (CPU) που λειτουργεί ταχύτερα από το τρέχον σύστημα. Ελεγχόμενο από μία HD κεντρική οθόνη αφής οκτώ ιντσών, παρέχει άμεση πρόσβαση σε μία σειρά έξυπνων συνδεδεμένων υπηρεσιών, όπως πλοήγηση βασισμένη σε cloud, με συνεχή “always on” ενημέρωση κυκλοφορίας. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στο νέο σύστημα διαχείρισης δεδομένων (DCM) του Toyota C-HR, επομένως δεν απαιτείται πλέον σύζευξη / σύνδεση τηλεφώνου (pairing) για έξυπνες συνδεδεμένες υπηρεσίες και δεν επισύρονται πρόσθετα κόστη δεδομένων.

Ο οδηγός μπορεί επίσης, μέσω του συστήματος φωνητικών εντολών, να κάνει χρήση ενός νέου ενσωματωμένου ψηφιακού βοηθού, που αναγνωρίζει προφορικές εντολές στην καθομιλουμένη για την πραγματοποίηση λειτουργιών του συστήματος πολυμέσων και πλοήγησης. Οι ενημερώσεις λογισμικού εκτελούνται πλέον απρόσκοπτα, over the air (ΟΤΑ) ενώ εύκολη ενσωμάτωση τηλεφώνου παρέχει το Apple CarPlay, με ασύρματη σύνδεση, και το Android Auto (ενσύρματα).

Ένα πακέτο με δωρεάν χρήση για τέσσερα χρόνια όλων των λειτουργιών του Toyota Smart Connect, όπως πλοήγηση μέσω cloud, πληροφορίες για τοπικούς χώρους στάθμευσης & οδικά συμβάντα, over-the-air ενημερώσεις και ψηφιακός βοηθός, περιλαμβάνονται στην τιμή αγοράς του οχήματος.

Σε ότι αφορά τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως σε όλα τα αυτοκίνητα της Toyota, έτσι και εδώ υπάρχει στάνταρ η ιδιαίτερα πληθωρική “ομπρέλα” τεχνολογιών Toyota Safety Sense η οποία περιλαμβάνει συστήματα όπως το Pre Collision System με Intersection Turn Assistance (φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο σε περίπτωση που στρίψει ο οδηγός και έρχεται αυτοκίνητο ή πεζός), Σύστημα Ειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας με Έλεγχο Διεύθυνσης, Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας (Road Sign Assist – RSA), Αυτόματη Λειτουργία Προβολέων (AHB), Intelligent Adaptive Cruise Control, Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (VSC), Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης σε ανηφόρα (HAC), Σύστημα Ελέγχου Διατήρησης Λωρίδας (LTA).

Περνώντας στα μηχανικά μέρη, θα συναντήσουμε και πάλι το μοναδικό υβριδικό σύστημα της Toyota το οποίο έχει φθάσει αισίως στην τέταρτη γενιά του, απόλυτα εξελιγμένο και με κορυφαία απόδοση σε κάθε είδους οδηγική συνθήκη. Στην περίπτωση του C-HR έχουμε δύο εκδοχές, την 1.8 Ηybrid με απόδοση στους 122 ίππους και 163 Nm ροπής και την 2.0 Hybrid με απόδοση στους 184 ίππους και 202 Nm ροπής. Και τα δύο εφοδιάζονται με το νέας γενιάς υβριδικό σύστημα και το εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο e-CVT με την κίνηση να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, το 1.8 Hybrid επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 11,0 δεύτερα φτάνοντας σε τελική ταχύτητα τα 170 km/h, ενώ το 2.0 Ηybrid χρειάζεται 8,2 δευτερόλεπτα για το 0-100 km/h και η τελική του βρίσκεται στα 180 km/h. Η μέση κατανάλωση για το 1.8 Hybrid βρίσκεται στα 4,9 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 στα 111 gr/km ενώ στο 2.0 Ηybrid η κατανάλωση είναι στα 5,2 lt/100 km και 119 gr/km με βάση το πρότυπο WLTP.

Το ιδιαίτερα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα της Toyota επιτρέπει στο C-HR να κάνει έως και 40% της διαδρομής αποκλειστικά με ηλεκτρική κίνηση, στοιχείο που από τη μια μειώνει σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου και από την άλλη καθιστά ιδιαίτερα πολιτισμένη και ήσυχη την κίνηση με το SUV της Toyota, ιδίως σε αστικές διαδρομές.

Το self charging υβριδικό σύστημα της Τoyota έχει επιπλέον χαρακτηριστικά τα οποία το κάνουν ελκυστικό στον οδηγό, καθώς δεν έχει ανάγκη από εξωτερική φόρτιση και έτσι δεν υπάρχει το άγχος της αυτονομίας. Παράλληλα λόγω των λιγότερων μηχανικών μερών, το υβριδικό αυτό σύστημα έχει μικρότερες ανάγκες για συντήρηση και αισθητά μικρότερα έξοδα για σέρβις (απουσία εναλλάκτη ή μίζας, μικρότερη καταπόνηση στα τακάκια των φρένων, απουσία υλικών τριβής στο κιβώτιο e-CVT, κ.ά.)..

Τέλος, ένα ακόμα στοιχεί που δρα καταλυτικά υπέρ της επιλογής του C-HR είναι και η αμέριστη υποστήριξη που προσφέρει στον πελάτη η Toyota σε επίπεδο εγγυήσεων και υποστήριξης μετά την πώληση. Είναι ενδεικτικό ότι οι εγγυήσεις για το υβριδικό σύστημα φθάνουν έως και τα 11 χρόνια ενώ όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο καλύπτεται από την μεγάλη εγγύηση των 6 ετών που παρέχει η Τoyota σε όλα τα μοντέλα της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συγκριτικό: Peugeot 2008 1.5 diesel vs Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Ανανέωση για το Toyota C-HR
Στην Ελλάδα το αθλητικό Toyota C-HR GR Sport (+τιμές)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  



ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ