Made in Greece event series – Customer Experience & Strategy

Ελλάδα Παιδεία

Τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021, στις 19:30, πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η ημερίδα του Made in Greece Event Series με τίτλο «Customer Experience & Strategy», μέσω της πλατφόρμας Zoom.

Στην ετήσια συνάντηση του Made in Greece Event Series συμμετείχαν οι επιχειρηματίες κα. Ισμήνη Τορνιβούκα, Vice President of Operations του Tor Hotel Group, ο κ. Θωμάς Δούζης, CEO & Founder της Ergon Foods S.A., και ο κ. Γιάννης Χατζηχριστοδούλου, Founder της Exereton, ενώ τη συζήτηση συντόνισε η Δημοσιογράφος της ΕΡΤ3, κα. Σύνθια Σάπικα. Η ημερίδα είχε μεγάλη επιτυχία και η συμμετοχή (μέσα από όλες τις διαθέσιμες διαδικτυακές πλατφόρμες) άγγιξε τους διακόσιους συμμετέχοντες.

Η ημερίδα ξεκίνησε με τον χαιρετισμό του Αντιπροέδρου της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, Καθηγητή κ. Ανδρέα Ανδρονικίδη, της Προέδρου του Συλλόγου των Αποφοίτων του Αμερικανικού Κολλεγίου ΑΝΑΤΟΛΙΑ,  κ. Μαρίας Χατζηδημητρίου και της Προέδρου των Αποφοίτων του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας κ. Ζιζής Συμεωνίδου.

Μεταξύ άλλων η κ. Τορνιβούκα αναφέρθηκε στην επιστροφή του θρυλικού εστιατορίου «Όλυμπος Νάουσα» και στην προσπάθεια που καταβάλλουν με τους συνεργάτες της να συνθέσουν το παλιό με το νέο, τη νοσταλγία με τις νέες πινελιές, τις αναμνήσεις με τη σύγχρονη Θεσσαλονίκη. Ο κ. Δούζης εξήγησε ότι ο στρατηγικός στόχος του Ergon Agora είναι να αναβαθμίσει τα εβδομαδιαία ψώνια σε μια οικογενειακή εμπειρία που συνδυάζει ένα μοναδικό Super Market με υψηλής ποιότητας εστιατόρια και καφέ δίπλα στη θάλασσα.

Ο κ. Χατζηχριστοδούλου υπογράμμισε τον κομβικό ρόλο του ανθρώπινου παράγοντα στη δημιουργία της καταναλωτικής εμπειρίας στο Health Food Store Exereton και την ανάγκη να χτιστούν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους εργαζόμενους με σκοπό τη συναντίληψη του εταιρικού οράματος και τη συμπόρευση για την κοινή επιτυχία.

Τα EVENT SERIES συνδέουν τη γνώση και την πράξη, αναδεικνύουν και επιβραβεύουν την ελληνική επιχειρηματικότητα. Δημιουργήθηκαν από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, τον Σύλλογο Αποφοίτων του Αμερικάνικου Κολλεγίου ΑΝΑΤΟΛΙΑ και τον Σύλλογο Αποφοίτων ΜΒΑ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και εντάσσονται στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς μας για τη διάδοση νέων μοντέλων καινοτομίας και εξωστρέφειας που δημιουργούν αγαθά και υπηρεσίες βασισμένα στην ποιότητα, στη διαφοροποίηση, στις στοχευμένες αγορές, στα εγχώρια και διεθνή δίκτυα διανομών και στα ισχυρά εμπορικά σήματα (Brands).

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ