Οδηγούμε το Kia EV6 στην Ισπανία

Αυτοκίνητο
Οδηγούμε το Kia EV6 στην Ισπανία | NewsAuto.gr






ΔΟΚΙΜΕΣ

  • Παναγιώτης Τριτάρης (pt@newsauto.gr)


Οι Κορεάτες έχουν πάρει πολύ σοβαρά το θέμα της ηλεκτροκίνησης. Τόσο σοβαρά που με το Κia EV6 βάζουν σοβαρή υποψηφιότητα για το πιο ολοκληρωμένο ηλεκτρικό μοντέλο των ημερών μας – Τα πρώτα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα στην χώρα μας από τον Δεκέμβριο και μετά.

Στην ιστορία κάθε μεγάλης εταιρίας της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας υπάρχει μία συγκυρία αλλά και ένα μοντέλο μέσα από τα οποία άλλαξε ολόκληρη η πορεία της και η θέση της στο παγκόσμιο κατεστημένο. Κάτι τέτοιο συμβαίνει αυτή την εποχή με την Kia.

Από τη μία είναι όλη αυτή η τεκτονική αλλαγή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση, η οποία αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για εκ βάθρων αλλαγές και επαναπροσδιορισμούς.

Και από την άλλη είναι αυτό εδώ το αυτοκίνητο, το νέο EV6, ένα όχημα που από την πρώτη στιγμή που θα το αντικρίσεις καταλαβαίνεις αμέσως ότι κάτι πραγματικά ξεχωριστό συμβαίνει εδώ.

Για την Kia λοιπόν (και για το γκρουπ Hyundai εν γένει) η ηλεκτροκίνηση είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να μπει στην μεγάλη VIP αίθουσα των πρωτοκλασάτων κατασκευαστών της Ευρώπης και ολόκληρου του πλανήτη. Και ήδη έχει δείξει τα σημάδια για το πόσο σοβαρά παίρνει αυτόν τον ρόλο με τα εκπληκτικά σε απόδοση “λαϊκά” της ηλεκτρικά μοντέλα, όπως το e-Niro.

Χωρίς να αδιαφορεί για τις πιο συμβατικές τεχνολογίες, και έχοντας περάσει ένα εξάμηνο-ρεκόρ στις ευρωπαϊκές αγορές, με άνοδο 20% παρά τα προβλήματα των ημιαγωγών, η Kia πλέον στοχεύει πολύ ψηλότερα. Και με το EV6 ανοίγει τα φτερά της προς την καθιέρωσή της ανάμεσα στους κατασκευαστές πρώτης γραμμής, αυτούς δηλαδή που θα καθορίσουν τις εξελίξεις της καινούργιας σελίδας στην αυτοκίνηση.

Νέα εποχή Kia
Ξεκινώντας από τις συστάσεις, το EV6 είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Κia σχεδιασμένο εξ αρχής πάνω στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα E-GMP, στην οποία βασίζεται και το αδελφό Ioniq-5 της Hyundai.

Με αυτό το αυτοκίνητο ξεκινά και το ξεδίπλωμα του στρατηγικού σχεδιασμού της Kia για την μετάβασή της στην ηλεκτρική εποχή, που θέλει έως το 2030 το 40% των αυτοκινήτων της να αποτελούνται από κάποιας μορφής εξηλεκτρισμένο μοντέλο και έως την ίδια χρονιά οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της να φθάνει στις 920.000 μονάδες. 

Το EV6 θα παράγεται στη Νότια Κορέα με τις on-line παραγγελίες να έχουν ξεκινήσει ήδη από τα τέλη Μαρτίου σε ορισμένες αγορές, με απίστευτη ανταπόκριση από την πλευρά του κοινού. Οι ευρωπαϊκές παραδόσεις θα ξεκινήσουν αργότερα μέσα στο 2021 και μεταξύ αυτών και εκείνες που αφορούν και την χώρα μας.

Ο στόχος ενός παγκόσμιου παίκτη μεγάλης ισχύος είναι ξεκάθαρος και για να γίνει αυτό μέσα στα επόμενα χρόνια θα προστεθούν στην γκάμα της τουλάχιστον 11 νέα ηλεκτρικά μοντέλα, επτά εκ των οποίων πάνω σ’ αυτή την πολυδιάστατη πλατφόρμα E-GMP.

Όλη αυτή η βιομηχανική φούρια και ο δυναμισμός γίνονται αμέσως αντιληπτά όταν σταθείς απέναντι στο αμάξωμα το EV6. Ξεχάστε την Kia που γνωρίζατε, διαγράψτε κάθε στερεότυπο που είχατε στο μυαλό σας από τα άγουρα χρόνια των προηγούμενων δεκαετιών.  Αυτό το αυτοκίνητο τα αλλάζει όλα. Και φέρνει την κορεάτικη εταιρία στην σχεδιαστική πρωτοπορία της ηλεκτρικής εποχής.

Αποφεύγοντας την σχολή των Γερμανών που δεν ρισκάρουν να διαφοροποιήσουν αισθητά τα ηλεκτρικά τους μοντέλα, η Kia κάνει το αντίστροφο. Φτιάχνει ένα σχήμα πραγματικά ξεχωριστό, που αναδεικνύει το νέο τεχνολογικό του background και είναι άκρως εντυπωσιακό και έντονα δυναμικό.

Ένα σχήμα που χαρακτηρίζεται τόσο από τις δεκάδες όμορφες λεπτομέρειες (όπως το high-tech τελείωμα στο πίσω μέρος με την υπέροχη ενσωμάτωση της φωτιζόμενης μπάρας ή τα πιο εντυπωσιακά φώτα όπισθεν σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία), όσο και από τις εξαιρετικές του αναλογίες.

Χάρη στους μικρούς προβόλους εμπρός και πίσω, το μικρό και έντονα επικλινές καπό και το κουπέ τελείωμα της οροφής, το EV6 είναι ίσως ένα από τα πιο εντυπωσιακά αλλά και καλαίσθητα αυτοκίνητα των ημερών μας, εντυπωσιάζοντας τους πάντες στο πέρασμά του και αναδεικνύοντας, χωρίς να κραυγάζει, την φουτουριστική του υπόσταση.

Με βασικό σχεδιαστικό μοτίβο (πως να το αποφύγεις;) του crossover, καταφέρνει να έχει ένα έντονα σπορτίφ χαρακτήρα και παράλληλα να μοιάζει εξαιρετικά φιλικό και άνετο για καθημερινή χρήση. Με μήκος στα 4,68 μέτρα είναι ένα αρκετά μεγάλο αυτοκίνητο όταν το βλέπεις από κοντά, ενώ εντύπωση προκαλεί και το τεράστιο μεταξόνιο των 2,9 μέτρων, το οποίο δημιουργεί τις προϋποθέσεις για κορυφαίους χώρους για τους επιβάτες.

Ποιότητα και πολυτέλεια
Και όντως έτσι είναι, καθώς από την πρώτη στιγμή που θα βρεθείς στο σαλόνι του νιώθεις μία απίστευτη ευρυχωρία και άνεση κινήσεων και μαζί ένα συνολικά upper class περιβάλλον ποιότητας και μοντέρνας σχεδίασης.

Οι Κορεάτες έβαλαν τα δυνατά τους και έφτιαξαν ένα αυτοκίνητο που σε κερδίζει αμέσως, με ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό ταμπλό το οποίο αποτελείται από δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες των 12,5 ιντσών oι οποίες βρίσκονται πίσω από μία ενιαία ελαφρώς κυρτή οθόνη με ειδική επιφάνεια που περιορίζει τις αντανακλάσεις.

Υπάρχουν επίσης, πολλές ευρηματικές σχεδιαστικές ιδέες (όπως για παράδειγμα η “αιωρούμενη” κεντρική κονσόλα ή οι διακόπτες στο τιμόνι) και ένα πλήθος τεχνολογιών που δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν από τους πρωτοκλασάτους Ευρωπαίους κατασκευαστές.

Απέναντι σε αυτούς η Κia στέκεται επάξια και στον τομέα της ποιότητας κατασκευής, με το σαλόνι του Kia να παραπέμπει άνετα σε luxury μάρκα, διαθέτοντας πολύ όμορφα και εξαιρετικά σε εμφάνιση υλικά, πολλά εκ των οποίων έχουν και το οικολογικό “άλλοθι” της χρήσης ανακυκλωμένων υλικών.

Η θέση οδήγησης είναι άλλη μία αποκάλυψη, όντας αρκετά σπορτίφ για τα δεδομένα της κατασκευής, με εξαιρετικά σε άνεση καθίσματα και δεκάδες ευκολίες για την ρύθμισή της. Η περιμετρική ορατότητα είναι εξαιρετική ενώ για όσους δυσκολεύονται με το παρκάρισμα η Kia παρέχει ένα ιδιαίτερα προηγμένο σύστημα αυτόματης στάθμευσης με ειδικές κάμερες που εμφανίζουν εικόνα 360 μοιρών γύρω από το αυτοκίνητο στην οθόνη του συστήματος infotainment του EV6.

Όσο για τους χώρους, όσοι βρεθούν στα πίσω καθίσματα θα εκπλαγούν με την απόσταση που χωρίζει τα πόδια τους από το εμπρός κάθισμα (990 χιλιοστά τα υπολογίζει η Kia) και την άνεση των κινήσεων που έχουν λόγω της έλλειψης κεντρικού τούνελ (ελέω μπαταρίας). Ενώ και το πορτ-μπαγκάζ βρίσκεται στα 520 λίτρα, τιμή εξαιρετική (αν και όχι κορυφαία), η οποία συνδυάζεται με έναν έξτρα χώρο στο εμπρός μέρος με χωρητικότητα είτε στα 52 λίτρα για τις δικίνητες εκδόσεις, είτε στα 20 λίτρα για τις τετρακίνητες εκδόσεις.

Κορυφαίο ηλεκτρικό σύστημα
Περνώντας στο ηλεκτρικό του υπόβαθρο, το ΕV6 στέκεται επάξια στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων αυτής της εποχής της ηλεκτροκίνησης, προσφέροντας μερικά πολύ ενδιαφέροντα και σε κάποιες περιπτώσεις μοναδικά για την κατηγορία και την τιμή του χαρακτηριστικά.

Αρχικά παρέχεται σε δύο εκδόσεις μπαταριών, μία στα 77,4 kWh και μία στις 58 kWh. Υπάρχει επίσης δυνατότητα επιλογής μεταξύ δικίνητων εκδόσεων και τετρακίνητων με την προσθήκη ενός επιπλέον κινητήρα εμπρός. Οι συνδυασμοί μπαταριών και κινητήρων δημιουργούν μία πολύ ενδιαφέρουσα γκάμα εκδόσεων, έτσι ώστε ο αγοραστής να βρει την ιδανική επιλογή για τις ανάγκες του.

Με την μικρή μπαταρία το EV6 Standard Range αποδίδει 170 ίππους στην δικίνητη έκδοση και 235 στην τετρακίνητη έκδοση, ολοκληρώνοντας την διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα σε αυτή την περίπτωση σε 6,2 δευτερόλεπτα. Στην έκδοση με μπαταρία των 77,4 kWh φθάνει στους 229 ίππους στην δικίνητη έκδοση και 325 στην τετρακίνητη, με το 0-100 χλμ/ώρα και πάλι στην τετρακίνητη έκδοση να επιτυγχάνεται σε 5,2 δευτερόλεπτα. Οι αυτονομίες ποικίλλουν ανάλογα την έκδοση, με την πιο χαρακτηριστική τιμή να είναι αυτή των 528 χιλιομέτρων (κατά WLTP) για την μάλλον πιο αντιπροσωπευτική έκδοση με την μεγάλη μπαταρία και την κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς.

Όμως τα καλά δεν σταματούν εδώ, καθώς μέσα στην επόμενη χρονιά θα κάνει την εμφάνισή της και η έκδοση EV6 GT με απίστευτες προδιαγραφές και ξεκάθαρους στόχους αυτοκίνητα όπως η Taycan ή τα γρήγορα Tesla. H έκδοση αυτή θα εφοδιάζεται με την μεγάλη μπαταρία των 77,4 kWh και θα διαθέτει δύο ισχυρά ηλεκτρικά μοτέρ, τα οποία θα έχουν συνδυαστική ισχύ στα 585 άλογα.

Οι επιδόσεις που ανακοινώνει η εταιρία κάνουν λόγο για 0-100 χλμ/ώρα στον απίστευτο χρόνο των 3,5 δευτερολέπτων και τελική στα 260 χλμ/ώρα. Πέρα από όλα αυτά θα έχει ειδική πιο σπορ ρύθμιση στην ανάρτηση και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, και όσοι χαμογελούν στο άκουσμα ότι ένα Kia θα στριμώχνει στο καναβάτσο την αφρόκρεμα των Ευρωπαίων κατασκευαστών, μάλλον θα πρέπει να αλλάξουν σύντομα γνώμη.

Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό του ηλεκτρικού υπόβαθρου του EV6 είναι ότι διαθέτει δυνατότητα φόρτισης στα 800V και 400V χωρίς την ανάγκη χρήσης έξτρα εξαρτημάτων, κάτι που του εξασφαλίζει ιδιαίτερα μικρούς χρόνους φόρτισης και το φέρνει απέναντι στα κορυφαία μοντέλα της αγοράς όπως τα Tesla ή την Taycan.

Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να δεχτεί φόρτιση των 350kW και να ανακτήσει το 80% της ενέργειας της μπαταρίας μόλις σε 18 λεπτά, ενώ μπορεί να αποκτήσει έξτρα αυτονομία 100 χιλιομέτρων σε λιγότερο από 4 λεπτά. Σε ένα συμβατικό οικιακό wallbox των 11 kW χρειάζεται λίγο πάνω από 7 ώρες για να φθάσει σε πλήρη φόρτιση.

Μία ακόμα πρωτοποριακή ιδιότητα του ηλεκτρικού του συστήματος είναι ότι μπορεί να δώσει ρεύμα από την μπαταρία σε μικρές οικιακές ηλεκτρικές συσκευές σε ισχύ μέχρι 3,6kW, έχοντας την δυνατότητα, για παράδειγμα, να κρατά σε λειτουργία ένα οικιακό κλιματιστικό και μία μεγάλη 55άρα οθόνη για πάνω από ένα 24ώρο.

Με περισσότερο από 35% στην μπαταρία του, μπορεί να σύρει αντικείμενα έως και 1.600 κιλά, κάτι που σημαίνει ότι το EV6 μπορεί να λειτουργήσει ως γεννήτρια για μία περιπετειώδη εξόρμηση στην εξοχή, εξυπηρετώντας τις ανάγκες των επιβατών σε ρεύμα, χωρίς την ανάγκη γεννήτριας και με μηδενικούς ρύπους και απόλυτη ησυχία. Υπάρχει επίσης η λειτουργία Utility Mode η οποία επιτρέπει σε συστήματα όπως ο κλιματισμός, τα φώτα ή το σύστημα ψυχαγωγίας να συνεχίσουν να λειτουργούν με την μπαταρία υψηλής τάσης χωρίς να κινδυνεύει να “μείνει” η μπαταρία των 12V.

Μαζί με όλα αυτά, η Kia παρέχει στο EV6 ένα εξελιγμένο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας, τομέας στον οποίο όπως έχουμε διαπιστώσει στα αντίστοιχα ηλεκτρικά e-Niro και e-Soul, οι Κορεάτες πραγματικά διαπρέπουν. Τα συστήματα που διαθέτει είναι πολλά, όπως για παράδειγμα η ειδική διαχείριση της θερμότητας ώστε να μην χάνετε στο περιβάλλον πολύτιμη ενέργεια που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην διατήρηση της σωστής θερμοκρασίας της μπαταρίας (για παράδειγμα στους -5 βαθμούς Κελσίου έχει το 80% της αυτονομίας που θα ήταν εφικτή στους 25 βαθμούς Κελσίου).

Υπάρχει επίσης και το τελευταίας γενιάς σύστημα ανάκτησης της ενέργειας από το σύστημα πέδησης, το οποίο ενεργοποιείται από τα paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να έχει άμεση επέμβαση στο σύστημα ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης, έχοντας στην διάθεσή του έξι επίπεδα ανάκτησης της ενέργειας.

Ένα από τα διαθέσιμα προγράμματα, το “i-Pedal” παρέχει την δυνατότητα στον οδηγό να κινείται χωρίς την χρήση το πεντάλ του φρένου, κάνοντας την ίδια στιγμή την μέγιστη δυνατή ανάκτηση ενέργειας για επαναφόρτιση της μπαταρίας.

Πέρα από το προηγμένο ηλεκτρικό background, το EV6 εφοδιάζεται με ό,τι πιο σύγχρονο και εξελιγμένο διατίθεται σήμερα σε τεχνολογίες για την υποβοήθηση και την ψηφιακή διασύνδεση των επιβατών. Στην διάθεση του οδηγού υπάρχει μία πληθωρική σουίτα συστημάτων αλλά και το τελευταίας γενιάς Highway Driving Assist (Υποστήριξη Κίνησης σε Αυτοκινητόδρομο), το οποίο σε συνδυασμό με όλα τα υπόλοιπα συστήματα προσφέρει και δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης με εξελιγμένα χαρακτηριστικά, όπως την αυτόματη αλλαγή λωρίδας με την πίεση του μοχλού των φλας. .

Η όλη premium εμπειρία στο σαλόνι και στην θέση οδήγησης του EV6 συμπληρώνεται και από άλλα εξίσου εντυπωσιακά στοιχεία, όπως το πολύ εξελιγμένο Head Up Display με τεχνολογία VR ή το απίστευτο ηχοσύστημα της κορυφαίας Meridian. Μάλιστα μέσα από το ηχοσύστημα περνά και η λειτουργία Active Sound Design, το οποίο παρέχει στον οδηγό ηχητικά σήματα για την ταχύτητα με την οποία κινείται το αυτοκίνητο, έτσι ώστε να έχει μία πιο ρεαλιστική επαφή με την πραγματικότητα όπως την ξέραμε πριν την άφιξη της ηλεκτροκίνησης.

Ηλεκτροσόκ!
Αν η εμφάνιση και η γενικότερη “αύρα” του αυτοκινήτου σε βάζει από την αρχή σε ένα τριπάκι, η συνέχεια σε δικαιώνει και με το παραπάνω. Γιατί αυτό το Kia δεν είναι μόνο “μόστρα” και τεχνολογικά κολπάκια αλλά έχει και πολύ οδηγικό “ψαχνό”. Οι μηχανικοί έσκυψαν πάνω από το εξαιρετικό πλαίσιο, δούλεψαν σωστά την ηλεκτρική συνταγή (αναλογία βάρους 53:47 εμπρός πίσω με την σωστή τοποθέτηση της μπαταρίας) και εξέλιξαν και ένα πακέτο αναρτήσεων με ειδικά αμορτισέρ και υποπλαίσια με υδραυλικούς συνδέσμους που δημιουργούν ένα κορυφαίο σύνολο άνεσης και πολιτισμένου χαρακτήρα.

Στην σύντομη επαφή μας με το EV6 οδηγήσαμε σε πρώτη φάση το δικίνητο με τα 229 άλογα και την μεγάλη μπαταρία. Η διαδρομή μαζί του περιελάμβανε κατά κύριο λόγο αυτοκινητόδρομο, πεδίο όπου το EV6 ξεδιπλώνει στο μέγιστο όλες τις αρετές του και την ηλεκτρική του “καρδιά”. Αθόρυβο, υπεράνετο, με μία εμφανή αίσθηση πολυτέλειας και premium κατασκευής, δείχνει ικανό να κάνει το ταξίδι μαζί του μία από τις πιο ευχάριστες εμπειρίες που μπορεί να ζήσει. Θυμίζει γερμανικό sedan κύρους σε αυτή την διαδικασία, και αυτό είναι το καλύτερο κομπλιμέντο που μπορούμε να σκεφτούμε.

Για τις διαδρομές μας στο βουνό επιλέξαμε την έκδοση GT Line με τους 325 ίππους και την τετρακίνηση. Άλλα κόλπα εδώ, καθώς οι επεμβάσεις στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις φαίνεται να πιάνουν τόπο, δημιουργώντας ένα σύνολο άκρως απολαυστικό ακόμα και σε καθαρή σπορ οδήγηση. Το πιο σημαντικό είναι ότι καταφέρνει να κρύβει τον όγκο και το περίσσευμα του βάρους, είναι απίστευτα ευέλικτο (έστω και αν δεν κόβει όσο θα θέλαμε το τιμόνι) και ορμάει με πυγμή και μοναδική σταθερότητα από την μία στροφή στην άλλη, εκμηδενίζοντας -στην κυριολεξία- κάθε έννοια ευθείας ανάμεσά τους.

Η εξαιρετική θέση οδήγησης υποστηρίζεται από ένα εκ των κορυφαίων σε αίσθηση τιμόνι των σπορ ηλεκτρικών μοντέλων που υπάρχουν αυτή την στιγμή, ζωντανό όσο πρέπει για να γνωρίζεις που βρίσκονται ανά πάσα στιγμή οι τροχοί και αρκετά βαρύ ώστε να βγάζει αυτήν την “αναλογική” αίσθηση που βρίσκεις σε παραδοσιακές σπορ κατασκευές.

Το απίστευτο πλαίσιο δίνει και πάλι τα διαπιστευτήριά του, και σε συνδυασμό με την σοφά ρυθμισμένη ανάρτηση, σε γεμίζει με εμπιστοσύνη να μπεις με πολλά αδιαφορώντας για τις λίγες και ελεγχόμενες κλίσεις και την ένδειξη στο ταχύμετρο που ήδη έχει ξεπεράσει κατά πολύ το επιτρεπτό όριο. Στο ύψος τους και τα φρένα, έχουν κρατήσει στο μίνιμουμ την “ηλεκτρική” αίσθηση, και αν τα εμπιστευθείς δεν θα σε προδώσουν ούτε θα κουραστούν τόσο εύκολα.

Συνοψίζοντας, με το EV6 η Κia καταφέρνει δύο πολύ σημαντικά πράγματα. Το πρώτο είναι ένα τεράστιο εξελικτικό άλμα προς τη νέα της εποχή διεκδικώντας επάξια την θέση της στα θεωρεία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Προφανώς και θα εξακολουθήσει να είναι ο παγκόσμιος κατασκευαστής με μαζικά μοντέλα.

Όμως με το EV6 (και όσα ηλεκτρικά μοντέλα θα ακολουθήσουν) κάνει πλέον ξεκάθαρο ότι ανήκει στην λίγκα των premium κατασκευαστών. Το ΕV6 είναι από εκείνα τα αυτοκίνητα που αλλάζουν το πεπρωμένο μιας ολόκληρης μάρκας και αυτό που καταφέρνει είναι να δημιουργεί ένα σημάδι στον χρόνο για την Kia.

Δεν είναι όμως μόνο αυτό το σημαντικό νέο για το EV6. Το δεύτερο αλλά εξίσου σημαντικό είναι ότι καταφέρνει να στέκεται επάξια απέναντι σε ότι πιο εξελιγμένο έχει να παρουσιάσει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Δεν φοβάται να σταθεί απέναντι στα Tesla ως προς το ηλεκτρικό του υπόβαθρο και τις δυνατότητες των συστημάτων του, μπαίνει δίπλα σε Mustang Mach-E και I-Pace σε ότι αφορά την σπορτίβικη οδική του συμπεριφορά (και χωρίς την παρουσία του απίστευτου GT που έρχεται να τα κάνει όλα άνω-κάτω), δείχνει τον δρόμο σε εμπνευσμένο design στους μάλλον συγκρατημένους Γερμανούς, και δεν έχει κανένα απολύτως κόμπλεξ απέναντι σε luxury προτάσεις σε ότι αφορά την ποιότητα και την τεχνολογία του εντυπωσιακού του σαλονιού.

Για όσους από εσάς μας παρακολουθείτε λίγο πιο στενά, η κατάκτηση της κορυφής από την Kia με το EV6 δεν είναι κεραυνός εν αιθρία, μιας και ήδη έχει δείξει εξαιρετικά δείγματα γραφής με τα πιο ευρείας κυκλοφορίας ηλεκτρικά της μοντέλα.

Στην περίπτωση όμως αυτή κάνει πραγματικά την υπέρβαση και ξεκαθαρίζει σε όλους ότι η ηλεκτρική εποχή θα την βρει ως πρωταγωνιστή και ως παίκτη ισάξιο απέναντι σε όλους, από την Tesla μέχρι τους premium Ευρωπαίους. Μερικούς μάλιστα από αυτούς τους έχει ήδη αφήσει πίσω.

Τόσο καλό λοιπόν; Ναι, τόσο καλό. Και ακόμα παραπάνω.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η ταχύτατη φόρτιση του νέου KIA EV6 (video)
Τεράστια ζήτηση για το νέο Kia EV6!
Το Kia EV6 GT «πετάει το γάντι» στην Porsche Taycan

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  



ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ