Νέο Audi RS 3: Το καθημερινό sportscar (+video)

Αυτοκίνητο
Νέο Audi RS 3: Το καθημερινό sportscar (+video) | NewsAuto.gr






ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

  • newsautoteam


Δυναμικός εξωτερικός σχεδιασμός και εσωτερικό με αγωνιστικό χαρακτήρα, με Sedan η Sportback αμάξωμα, πεντακύλινδρο κινητήρας 2.500 κ.εκ. με 400 ίππους, 500 Nm ροπής, RS και για πρώτη φορά Torque Splitter (κατανεμητής ροπής).

Το Audi RS 3 κάνει το 0-100 σε 3,8 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα

Οπτικά, το RS 3 επιδεικνύει το σπορ DNA του με δύο παραλλαγές αμαξωμάτων (τετράθυρο και sportback), και οθόνες στο εσωτερικό όπως αυτές, που συναντάμε στα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

«Με την τρίτη γενιά του Audi RS 3 Sportback και τη δεύτερη γενιά του Audi RS 3 Sedan, προσφέρουμε τώρα premium σπορ αυτοκίνητα που είναι κατάλληλα για καθημερινή χρήση και εξίσου συναρπαστικά για οδήγηση σε δημόσιους δρόμους και πίστα αγώνων», λέει ο Sebastian Grams, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH.

Το μοτέρ 2.5 TFSI έχει κερδίσει το βραβείο «International Engine of the Year» εννέα συνεχόμενες φορές. Στην τελευταία γενιά του ο κινητήρας είναι πιο ισχυρός από ποτέ. Στο νέο RS 3 το 0-100 «έρχεται» σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ/ ώρα, αλλά με μία προαιρετική αναβάθμιση (πακέτο RS Dynamic) φτάνει τα 290 χλμ./ ώρα.

Ένα επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι αυτό που βάζει τη δύναμη του πεντακύλινδρου κινητήρα στο δρόμο – με μικρούς χρόνους αλλαγής.

‘Ήχος που ξεχωρίζει

Για πρώτη φορά, το σύστημα εξάτμισης διαθέτει ένα πλήρως μεταβλητό σύστημα ελέγχου πτερυγίων, διευρύνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά του ήχου ακόμη περισσότερο. Μπορεί να ρυθμιστεί μέσω του συστήματος δυναμικής οδήγησης Audi drive select. Στις λειτουργίες Dynamic και RS Performance, για παράδειγμα, τα πτερύγια ανοίγουν πολύ νωρίτερα.

Μέγιστη ευελιξία: RS Torque Splitter

Το νέο Audi RS 3 είναι το πρώτο μοντέλο Audi που διαθέτει στάνταρ εξοπλισμένο με κατανεμητή ροπής. Αντικαθιστά το διαφορικό πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη στον πίσω άξονα.

Κατά τη διάρκεια της sport οδήγησης, ο κατανεμητής ροπής αυξάνει τη ροπή κίνησης στον αντίστοιχο εξωτερικό οπίσθιο τροχό με το υψηλότερο φορτίο, γεγονός που μειώνει σημαντικά την τάση υποστροφής. Στις αριστερές καμπύλες, μεταδίδει τη ροπή κίνησης στον δεξιό πίσω τροχό, στις δεξιά καμπύλες στον αριστερό πίσω τροχό και όταν οδηγεί ευθεία μπροστά και στους δύο τροχούς.

Η Audi ανέπτυξε ακόμη και μια λειτουργία οδήγησης ειδικά για το RS 3 για το σκοπό αυτό «RS Torque Rear» ως λειτουργία drift. Η λειτουργία RS Performance, που δημιουργήθηκε ειδικά για την πίστα, είναι μια άλλη πρωτοποριακή καινοτομία. Είναι ακριβώς προσαρμοσμένη στα semi-slick ελαστικά που, για πρώτη φορά, διατίθενται για το RS 3 ως εργοστασιακή επιλογή.

Τα προγράμματα αυτά μπορούν να επιλεχθούν μέσω του συστήματος Audi drive select, το οποίο προσφέρει επίσης τα ακόλουθα προφίλ: comfort, auto, dynamic, RS Individual και efficiency.

Σπορ ανάρτηση RS

Η στάνταρ σπορ ανάρτηση RS διαθέτει ειδικά για το μοντέλο εξελιγμένα αμορτισέρ. Αυτό επιτρέπει στην ανάρτηση να ανταποκρίνεται στην αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης ακόμα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Η σπορ ανάρτηση RS plus με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ διατίθεται προαιρετικά και μέσω του Audi drive select, μπορείτε να επιλέξετε σε επιλογή: Άνετης, ισορροπημένης και σπορ ανάρτησης. Αυτή φέρνει το αμάξωμα δέκα χιλιοστά χαμηλότερα από το S3 και 25 χιλιοστά χαμηλότερα από το Α3.

Το προοδευτικό τιμόνι ειδικά για το RS μεταβάλλει την σχέση μετάδοσης ανάλογα με τη γωνία διεύθυνσης (όταν αυτή αυξάνεται, ο λόγος του γραναζιού γίνεται μικρότερος) ώστε η οδήγηση να γίνει πιο άμεση.

Μια άλλη νέα προσθήκη στο RS 3 είναι ο αρθρωτός ελεγκτής δυναμικής οχήματος (modular vehicle dynamics controller , mVDC). Αυτό το κεντρικό σύστημα συγχρονίζει τον κατανεμητή ροπής, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και τον έλεγχο ροπής για ακρίβεια στην οδήγηση. Συνολικά, αυξάνει την ευελιξία του οχήματος, ειδικά σε δρόμους με στροφές.

Φρένα με εξαπίστονες δαγκάνες ή κεραμικούς δίσκους

Το RS 3 διατίθεται στάνταρ εξοπλισμένο με τα μεγαλύτερα εξαπίστονα έμβολα για να διατηρεί τον έλεγχο του πεντακύλινδρου κινητήρα. Ένα κεραμικό σύστημα φρένων διαστάσεων 380 x 38 mm διατίθεται προαιρετικά στον μπροστινό άξονα. Ζυγίζει δέκα κιλά λιγότερο από τα χαλύβδινα φρένα. Οι εσωτερικά αεριζόμενοι και διάτρητοι δίσκοι έχουν διαστάσεις 375 x 36 mm μπροστά και 310 x 22 mm πίσω.

Η αεροδυναμική βελτιώνει τον χρόνο ψύξης των φρένων κατά 20%. Αυτό μειώνει πιο γρήγορα τις μέγιστες θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια του σκληρού φρεναρίσματος, ενώ η αίσθηση του πεντάλ παραμένει η ίδια.

Επιπλέον, μειώνει επίσης τη φθορά στα τακάκια, τα οποία είναι 15% μεγαλύτερα και χωρίς χαλκό. Όσοι επιλέγουν τα κεραμικά φρένα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε γκρίζες, κόκκινες ή μπλε δαγκάνες. Όσοι προτιμούν την έκδοση χάλυβα μπορούν να παραγγείλουν κόκκινες δαγκάνες αντί για μαύρες.

Εμφάνιση

Ο σχεδιασμός του νέου Audi RS 3 είναι ακόμα πιο δυναμικός και ισχυρός από αυτόν του προκατόχου του. Στο μπροστινό μέρος, ο μεγάλος προφυλακτήρας RS, το επανασχεδιασμένο Singleframe με τη «μάσκα» σε στυλ κηρήθρας και οι μεγάλες είσοδοι αέρα δίνουν στο συμπαγές σπορ αυτοκίνητο μια ξεχωριστή εμφάνιση.

Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με επίπεδους, σφηνοειδείς προβολείς LED και πίσω φώτα LED, συμπεριλαμβανομένων δυναμικών φλας. Οι προβολείς LED Matrix διατίθενται προαιρετικά, με σκούρα περιγράμματα που διαθέτουν ψηφιακά φώτα ημέρας γύρω από τις εξωτερικές γωνίες.

Υπάρχει επίσης ένα νέο στοιχείο σχεδίασης πίσω από τους θόλους του μπροστινού τροχού: μια εντυπωσιακή πρόσθετη έξοδος αέρα. Ο μπροστινός άξονας έχει διευρυνθεί κατά 33 χιλιοστά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Στο Sportback, ο πίσω άξονας έχει αυξηθεί κατά δέκα χιλιοστά.

Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με ζάντες 19 ιντσών σε σχέδιο ακτίνας 10 Υ. Υπάρχουν επίσης οι προαιρετικά διαθέσιμες ακτίνες 5-Υ με την επωνυμία RS. Η Audi θα τοποθετήσει ελαστικά Pirelli P Zero «Trofeo R» semi-slick επιδόσεων για πρώτη φορά. Την εικόνα συμπληρώνουν: Ο επανασχεδιασμένος οπίσθιος προφυλακτήρας ειδικά για RS με ενσωματωμένο διαχύτη και το σύστημα εξάτμισης RS με δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις.

Τα νέα μοντέλα Audi RS 3 μπορούν να παραγγελθούν σε δύο αποκλειστικά χρώματα RS: Kyalami green και Kemora grey. Η οροφή του Sedan μπορεί επίσης να παραγγελθεί με το μαύρο χρώμα Brilliant σε αντίθεση για πρώτη φορά.

Αίσθηση αγώνων στο εσωτερικό

Στο εσωτερικό, επίσης, πολλά στοιχεία ειδικά για το RS αναδεικνύουν τη σπορ εμφάνιση. Οι οθόνες εμφανίζονται στο virtual cockpit Audi 12,3 ιντσών plus, το οποίο διατίθεται στάνταρ. Επιπλέον, το εικονικό πιλοτήριο Audi plus περιλαμβάνει οθόνες για g-force, χρόνους γύρου και επιτάχυνση από 0-100, 0-200 χλμ/ώρα και ¼ μιλίου.

Η ειδική RS ένδειξη αλλαγής ταχύτητας αναβοσβήνει στη λειτουργία χειροκίνητης μετάδοσης, από πράσινο σε κίτρινο σε κόκκινο, με τρόπο όμοιο με αυτό των αγωνιστικών οχημάτων, για τον ιδανικό χρόνο αλλαγής ταχύτητας. Η οθόνη αφής 10,1 ιντσών περιλαμβάνει αυτό που αναφέρεται ως «RS Monitor», το οποίο εμφανίζει τις θερμοκρασίες ψυκτικού, κινητήρα και λαδιού μετάδοσης καθώς και τις πιέσεις των ελαστικών. Διατίθεται επίσης για πρώτη φορά για το Audi RS 3 είναι μια οθόνη head-up που προβάλλει σχετικές πληροφορίες στο παρμπρίζ.

Η αγωνιστική αίσθηση ενισχύεται περαιτέρω από τον πίνακα οργάνων από ανθρακονήματα και τα σπορ καθίσματα RS με ανάγλυφο RS και ραφή αντίθεσης ανθρακί. Η ταπετσαρία του καθίσματος διατίθεται προαιρετικά σε λεπτό δέρμα Nappa με ραφές κηρήθρας RS και γυαλιστερό μαύρο, κόκκινο ή, για πρώτη φορά, ραφή με πράσινη αντίθεση. Τα πακέτα RS Design σε κόκκινο και πράσινο είναι διαθέσιμα για να ταιριάζουν αρμονικά.

Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με δερμάτινο τιμόνι RS Sport τριών ακτίνων με επίπεδη βάση. Διαθέτει ενσωματωμένα, υψηλής ποιότητας paddles από χυτοσίδηρο. Εναλλακτικά, διατίθεται στρογγυλό τιμόνι RS, και τα δύο έχουν το νέο κουμπί RS Mode στη δεξιά πλευρά. Αυτό το κουμπί μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επιλέξετε τις λειτουργίες επιλογής Audi drive RS Performance, RS Individual.

Τα Audi RS 3 Sportback και RS 3 Sedan θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην Ευρώπη από τα μέσα Αυγούστου 2021 και θα κυκλοφορήσουν το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους. Η βασική τιμή για το RS 3 Sportback ορίζεται (στη Γερμανία) στις 60.000 ευρώ, ενώ το RS 3 Sedan αντίστοιχα στις 62.000 ευρώ.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  



ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ