Δοκιμή: Daytona Maverick 500 (+Video)

Αυτοκίνητο
Δοκιμή: Daytona Maverick 500 (+Video) | NewsAuto.gr






Newsmoto

  • του Γιάννου Κατσιμπάρου


Μεγάλο ενδιαφέρον αρχίζει και παίρνει η κατηγορία των 500 κυβικών με τα adventure μοντέλα να κάνουν δυναμική είσοδο με σκοπό να καλύψουν όλο και περισσότερες ανάγκες από νέους αναβάτες που κυρίως ψάχνουν μια εύκολη και άνετη μετακίνηση σε καθημερινές διαδρομές εντός πόλης αλλά θέλουν να έχουν και off road δυνατοτητες.

Το Maverick 500 συγκεντρώνει όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά που ψάχνει κάποιος για να κάνει την καθημερινότητα πιο εύκολη.

Έχουμε μια μοτοσυκλέτα η οποία βασίζεται πάνω στις γραμμές adventure μοτοσυκλετων και η οποία θυμίζει κατά πολύ BMW 1250 GS τουλάχιστον όσον αφορά το μπροστινό ρύγχος αλλά και τα πλαϊνά μέρη του προβολέα.
Η ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα της δεν έχουν καμία σχέση με οποιοδήποτε Daytona μοντέλο έχετε στο μυαλό σας μέχρι τώρα.

Το βάρος της είναι στα 178 κιλά στεγνή και γύρω στα 200 κιλά με όλα της τα υγρά.
Είναι εύκολη και διαχειρίσιμη στον δρόμο, η θέση οδήγησης σε βάζει πολύ μέσα και αυτό ίσως δυσκολέψει αναβάτες με ύψος πάνω από 1,85, είναι όμως ιδανική και πολύ βολική θέση για καθημερινή χρήση.
Τα πόδια πατάνε πολύ καλά στο έδαφος, όποτε τα μπροστά πίσω και οι μανούβρες είναι μια πολύ εύκολη υπόθεση για την μοτοσυκλέτα!
Τα μαρσπιέ είναι αρκετά φαρδιά και δεν θα κουράζουν καθόλου αν χρειαστεί να οδηγησετε ακόμα και για αρκετή ώρα σε όρθια στάση.

Ο κινητήρας που φοράει το maverick είναι  δικυλινδρος σε σειρά, 471 κ.εκ, με απόδοση στους 47 ίππους στις 8.500 στροφές και μέγιστη ροπή τα 4,2 κιλά στις 6.500 στροφές.
Εύστροφος χωρίς σκορτσαρισματα και κραδασμούς, ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι φτιαγμένος τόσο για καθημερινή χρήση όσο και για ταξίδια.
Το maverick 500 έρχεται με δυο mode, το safe και το sport, με το safe να είναι περισσότερο για οδήγηση σε βρεγμένο οδόστρωμα.

Οι αναρτήσεις που φοράει το maverick 500 είναι της KYΒ!
Με μια σημαντική όμως διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα του ανταγωνισμού.
Έχουμε ρυθμιζόμενο μπροστινό ως προς την προφορτιση και την απόσβεση με διαδρομή ανάρτησης τα 195 χιλιοστά για μπροστά και με 200 χιλιοστά διαδρομή για πίσω.
Είναι πολύ καλές και σε άσφαλτο και σε χώμα κάνοντας ακριβώς την δουλειά πρέπει και σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα είναι πιο σαφής η εικόνα του adventure προσανατολισμού του.

Δεν είναι πολύ μαλακές, στην άσφαλτο ειδικά και  φιλτράρουν ιδανικά τις ανωμαλίες και τους κραδασμούς του οδοστρώματος, ενώ εδώ μεγάλη σημασία έχουν και οι ακτινωτοί τροχοί αλλά και ο μπροστινός τροχός 19’’.
Το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως ή να το απενεργοποιήσεις μόνο πίσω και να το έχεις μπροστά.
Τα φρένα είναι της Nissin με πολύ καλό αρχικό δάγκωμα και με δυο δισκους 300 χιλιοστών για μπροστά και με έναν 240 χιλιοστών για πίσω!

Η μοτοσυκλέτα φοράει επίσης ελαστικά metzeler tubeless  με χάραξη on off τα οποία δούλεψαν άψογα και τα οποία μαζί με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά συντελούν στην adventure φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας.
Εδώ απλά θέλω να τονίσω πως ότι ισχύει και για τα υπόλοιπα μοντέλα όσον αφορά την off road οδήγηση ισχύει και στο maverick!
Η μοτοσυκλέτα δεν είναι φτιαγμένη για enduro χρήση!
Μπορεί να ανταπεξέλθει λίγο καλύτερα λόγω τροχού και διαδρομών απλά μην περιμένετε να εξερευνήσετε την Ελλάδα μέσω χώματος!

Οι προβολείς της μοτοσυκλέτας είναι full led δίνοντας μια πολύ καλή και δυνατή δέσμη φώτων μέρα νύχτα!
Ο πίνακας οργάνων είναι μια ψηφιακή LCD οθόνη με αναλογικό στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου, ένδειξη ταχύτητας, θερμοκρασία, ένδειξη απενεργοποίησης του ABS, Bluetooth και θύρα φόρτισης USB.

Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν περίπου τα 4,5 λίτρα.
Το ρεζερβουάρ είναι 20 λίτρα και η αυτονομία που έχει η μοτοσυκλέτα είναι για περίπου 450 χιλιόμετρα!

Το συνολικό πακέτο που κουβαλάει το maverick 500 ίσως είναι το πιο δελεαστικό στην κατηγορία του.

Η τιμή του maverick 500 είναι η πιο χαμηλή της κατηγορίας, στα 5.895€ και το κερασάκι στην τούρτα είναι τα 4 χρόνια εγγύηση που δίνει η αντιπροσωπεία της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.

Όπως πάντα η τελική επιλογή είναι δίκη σας!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ