Ducati: Όχι στην ηλεκτροκίνηση, ναι στα συνθετικά καύσιμα

Αυτοκίνητο
Ducati: Όχι στην ηλεκτροκίνηση, ναι στα συνθετικά καύσιμα | NewsAuto.gr






Newsmoto

  • του Νίκου Τσαμάνδουρα (instagram.com/nikos_nts)


Η Ιταλική εταιρεία προτάσσει το τελευταίο κάστρο που μένει προτού καθιερωθεί η ηλεκτροκίνηση, το οποίο δεν είναι άλλο από τα μη αποκλειστικά ορυκτά, αλλά συνθετικά καύσιμα.

Η Ducati φαίνεται πως πάει κόντρα στο –ηλεκτρικό- ρεύμα, στρεφόμενη σε εναλλακτικά καύσιμα για τις μοτοσυκλέτες της. Αυτό τουλάχιστον ισχύει προς το παρόν, καθώς το διαδίκτυο βρίθει από φουτουριστικές προτάσεις ηλεκτρικών superbike από το Borgo Panigale, που τοποθετούνται όμως στο μακρινό μέλλον.

Ο CEO της Ducati, Francesco Milicia, δήλωσε σχετικά στο MCN: «Αν θα παράγουμε σύντομα ένα ηλεκτρικό Ducati; Όχι. Πιστεύουμε ότι για το είδος των μοτοσυκλετών που παράγουμε τώρα, μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να εγγυηθεί την απόλαυση, την αυτονομία, το βάρος κτλ. που αναμένουν οι αναβάτες της Ducati. Εξετάζουμε επίσης προσεκτικά άλλες λύσεις για μηδενικές ή ελάχιστες εκπομπές ρύπων, όπως συνθετικά καύσιμα. Άλλες μάρκες όπως η Porsche, το εξετάζουν και είναι κάτι που εξετάζουμε μεσοπρόθεσμα.»

Υβριδικές μοτοσυκλέτες που θα χρησιμοποιούν ως «καύσιμο» το υδρογόνο –σαν το Segway Apex H2- είναι μέρος μιας κούρσας σε ολόκληρη τη βιομηχανία για να βρει τη νέα πηγή καυσίμου που είναι ικανή να αντικαταστήσει τη βενζίνη. Όλα αυτά στο φόντο των επόμενων κανονισμών Euro, οι οποίοι συνοδεύονται και το σχετικό κόστος εξέλιξης. Για τους Ιταλούς όμως, πρόκειται για τη διατήρηση μιας εικόνας της μάρκας που είναι βαθιά ριζωμένη στην απόδοση, το στυλ και την αίσθηση, κάτι που οποιοδήποτε εναλλακτικό καύσιμο θα δυσκολευτεί να ανταγωνιστεί.

Ο Milicia συνεχίζει: «Στην Ιταλία η αγορά έχει αλλάξει λίγο καθώς έχουμε πολύ ανταγωνισμό στις τιμές, αλλά δεν θέλουμε να ανταγωνιστούμε με φτηνούς κατασκευαστές. Πρέπει να προστατεύσουμε τη μάρκα μας. Έχουμε μια μάρκα που ζει εδώ και σχεδόν 100 χρόνια και πρέπει να το σεβόμαστε αυτό. Αλλά η προσέλκυση νεότερων πελατών είναι σημαντική και όσον αφορά ένα προϊόν για νέους πελάτες, αυτό είναι κάτι στο οποίο εργαζόμαστε. Ακόμη και με μικρότερους κυβισμούς για νέους, μπορούμε ακόμα να φτιάξουμε το στιλ, την πολυπλοκότητα και την απόδοση ενός Ducati.»

Υπεροψία ή ρομαντισμός, επιβεβλημένη διαφοροποίηση ή χαρακτήρας; Πείτε το όπως θέλετε, η αλήθεια όμως είναι πως πίσω από όλα είναι το κόστος. Το κόστος εξέλιξης μιας ηλεκτρικής σειράς παραγωγής θα ήταν δραματικά μεγάλο για ένα σχετικά «μικρό» κατασκευαστή όπως η Ducati, επομένως λογικό είναι να επιμένουν στην εσωτερική καύση.

Το θέμα είναι το πότε τα οκτάνια θα υποκύψουν οριστικά στα ampere και τότε, καλώς ή κακώς, οι επιλογές των κατασκευαστών θα έχουν μορφή μονόδρομου.

Πηγή: mcn.com

Διαβάστε επίσης

Kymco AK550 E5: Ηλεκτρονικό γκάζι και προδιαγραφές Euro 5

MotoGP, Portimao: Επιβλητική νίκη για Quartararo

Triumph Trident 660: Άφιξη Ελλάδα και η διαμόρφωση στο επίκεντρο

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ