Honda X-ADV 750: Eπαναστατικό και διαθέσιμο

Αυτοκίνητο
Honda X-ADV 750: Eπαναστατικό και διαθέσιμο | NewsAuto.gr






Newsmoto

  • του Νίκου Βιτσιλάκη


Για το 2021, αυτό το ξεχωριστό μοντέλο της Honda ανανεώνεται ουσιαστικά, δυναμώνει αρκετά και εξοπλίζεται περισσότερο από ποτέ..

Δεν συμβαίνει συχνά στο κόσμο των μοτοσυκλετών να γεννιέται μία φρέσκια ιδέα, η οποία να σηματοδοτεί την απαρχή μιας νέας κατηγορίας. Όμως η Honda φημίζεται για τις καινοτομίες της και το 2017 έφερε στην επιφάνεια ένα μοντέλο με πρωτοποριακή φιλοσοφία και εφαρμογές, ξαφνιάζοντας τους πάντες με την παρουσίαση του X-ADV.

Το σκεπτικό ήταν το εξής: ας πάρουμε τις αρετές μιας κλασικής μοτοσυκλέτας περιπέτειας, όπως ικανότητες παντός εδάφους, όρθια θέση οδήγησης για εξαιρετική ορατότητα και αξιοσημείωτη πολύπλευρη χρηστικότητα, για τη δουλειά και τον ελεύθερο χρόνο. Μετά ας δούμε τι προσφέρει μία μέση μοτοσυκλέτα καθημερινής χρήσης. Μπορεί να είναι scooter ή μοτοσυκλέτα, αλλά θα είναι ευκολοδήγητη, σβέλτη και άνετη, αποδοτική και με πρακτικούς αποθηκευτικούς χώρους. Οι πρωτοπόροι μηχανικοί της Honda συνδύασαν δύο διαφορετικούς κόσμους σε έναν και γεννήθηκε κάτι πραγματικά ξεχωριστό.

Το αποκαλούμενο “δημιούργημα των μηχανικών” διέθετε από την πρώτη στιγμή την αντοχή και το στυλ ενός Crossover μοντέλου, που μπορούσε να κινείται με απόλυτη άνεση στη ζούγκλα της πόλης. Και ενώ διέθετε όλα τα premium χαρακτηριστικά που διευκολύνουν τη ζωή σε μία μεγαλούπολη, είχε επίσης την εμφάνιση, την ιπποδύναμη και τις ικανότητες που προσδίδουν σε κάθε διαδρομή μία υπόσχεση περιπέτειας. Το X-ADV αποτύπωσε μία νέα αίσθηση ελευθερίας σε δύο τροχούς, κέρδισε την προσοχή μιας στρατιάς αναβατών από όλη την Ευρώπη και τελικά σημείωσε τεράστια εμπορική επιτυχία. Επιπλέον, επιβεβαιώνοντας τις εκτός δρόμου δυνατότητές του, στα χέρια του έμπειρου Ιταλού αγωνιζόμενου Renato Zocchi, μία ελαφρώς τροποποιημένη έκδοση κέρδισε στην Κατηγορία 2 του Gibraltar Rally 2019, διανύοντας 7.000 απαιτητικά, χωμάτινα και ασφάλτινα χιλιόμετρα.

Όμως το X-ADV εξελίσσεται συνεχώς. Για το 2021, η Honda αυξάνει τις επιδόσεις του κινητήρα, μειώνει το βάρος, αναβαθμίζει το στυλ και προσθέτει ακόμα μεγαλύτερη πρακτικότητα. Αποτέλεσμα: ένα ακόμα πιο μοντέρνο και επιθυμητό X-ADV. Η αυξημένη ισχύς κατά 4Hp (3kW) για τον κινητήρα προδιαγραφών Euro5 του X-ADV και η αύξηση του μέγιστου ορίου στροφών κατά 600rpm είναι οι κυριότερες αλλαγές, που επιτεύχθηκαν με τη βελτίωση του χρονισμού των βαλβίδων (διάρκεια ανοίγματος) και της απόδοσης εισαγωγής/εξαγωγής. Οι τρεις πρώτες σχέσεις (1η, 2η, 3η) είναι κοντύτερες για πιο ζωηρή επιτάχυνση, ενώ οι υπόλοιπες τρεις (4η, 5η, 6η) είναι μακρύτερες για πιο ξεκούραστη οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες ταξιδιού και ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση.

Το ηλεκτρονικό γκάζι Throttle By Wire (TBW) προσαρμόζει το χαρακτήρα του κινητήρα σύμφωνα με 5 προφίλ οδήγησης (riding modes): Rain, Standard, Gravel, Sport και ένα εξατομικευμένο User. Επίσης, επιτρέπει την ομαλότερη λειτουργία του συστήματος Honda Selectable Torque Control (HSTC), το οποίο περιλαμβάνει τώρα 3 επίπεδα παρέμβασης. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT) διαθέτει πλέον προγράμματα αυτόματων αλλαγών που συνδέονται με τα οδηγικά προγράμματα.

Το νέο πλαίσιο και βελτιώσεις στα σημεία μείωσαν το βάρος κατά 1kg. Η σχεδίαση είναι πιο γωνιώδης και δυναμική, ενώ οι δύο προβολείς LED φέρουν τώρα λειτουργία φώτων ημέρας DRL και προέρχονται από το CRF1100 Africa Twin. Για ευκολότερη πρόσβαση στο έδαφος τα πλαϊνά τμήματα της σέλας έχουν επανασχεδιαστεί. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα έχει μεγαλώσει και περιλαμβάνει θύρα φόρτισης USB. Μία ακόμα αλλαγή είναι ότι το χειρόφρενο βρίσκεται πλέον στο δεξί άκρο του τιμονιού, αυξάνοντας την άνεση και απελευθερώνοντας χώρο για ένα πρακτικό ντουλαπάκι.

Τέλος, μία νέα οθόνη TFT 5” προσφέρει σύστημα φωνητικού ελέγχου HSVC (Honda Smartphone Voice Control). Περισσότερα και αναλυτικότερα στοιχεία μπορείτε να διαβάσετε εδώ, ενώ ευελπιστούμε πως σύντομα θα επανέλθουμε με την πρώτη μας οδηγική επαφή (λέγε με πλήρη δοκιμή).

To X-ADV του 2021 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά στην τιμή των 13.500€ και στους εξής χρωματισμούς: Grand Prix Red (νέος), Graphite Black, Matt Beta Silver Metallic και Pearl Mud Gray.

Διαβάστε επίσης:

KTM Central Store: Μια νέα εμπειρία στην επιλογή

Honda & Casio: Ώρα για την 60η επέτειο

MotoGP 2021: Επιστροφή στις νίκες για Quartararo στο Qatar2

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ