BMW M5 CS 2021: Επίδειξη δύναμης

Αυτοκίνητο

Η βαυαρική φίρμα αποκάλυψε την κορυφαία και πιο σκληροπυρηνική έκδοση της Μ5 η οποία σύμφωνα με τις συνήθειες που έχει καθιερώσει τα τελευταία χρόνια υιοθετεί τα διακριτικά CS και επωφελείται από επιπλέον ισχύ, πιο σπορ ρυθμίσεις πλαισίου αλλά και σειρά αισθητικών λεπτομερειών που αναλαμβάνουν να καταστήσουν «ορατή» την υπεροχή της έναντι των υπολοίπων της γκάμας.

Όπως και η «απλή» Μ5, η CS εφοδιάζεται από έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα με χωρητικότητα 4,4 λίτρα ο οποίος διαθέτει μεταξύ άλλων βελτιωμένα συστήματα λίπανσης και ψύξης. Ως αποτέλεσμα η νέα ισχύς του διαμορφώνεται σε 635 ίππους και 750 Nm ροπής, μεγέθη που με τη σειρά του εξασφαλίζουν στην M5 CS τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα αλλά και τον τίτλο του ισχυρότερου και ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW.

Το σύνολο συμπληρώνει αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης που, προσφέρει πολλαπλές δυνατότητες σε ό,τι αφορά την κατανομή ροπής ανάμεσα στον μπροστινό και τον πίσω άξονα συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αποκλειστικής μετάδοσης στους δύο πίσω τροχούς, επιλογή η οποία σύμφωνα με την BMW «επιτρέπει στους δεξιοτέχνες οδηγούς να απολαύσουν μια ανάλογη εμπειρία με τις προηγούμενες πισωκίνητες γενιές της Μ5».

Για την διαχείριση της πλεονάζουσας ισχύος η CS διαθέτει μια κατά επτά χιλιοστά χαμηλότερη ανάρτηση η οποία συνδυάζεται με νέα αμορτισέρ που προέρχονται από την καταιγιστική M8 Gran Coupe αλλά και νέα ελαστικά δια χειρός Pirelli.

Βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί επίσης στη βάση στήριξης του κινητήρα ενώ η CS διαθέτει εξ ορισμού carbon κεραμικά δισκόφρενα τα οποία είναι ελαφρύτερα κατά 23 κιλά σε σχέση με τα δισκόφρενα της Μ5 καθώς και ενεργό σύστημα εξαγωγής.

Στα χαρακτηριστικά που αναλαμβάνουν να τη διαχωρίσουν από την μέχρι σήμερα γνωστή Μ5 συγκαταλέγονται οι νέου σχεδιασμού ζάντες των 20 ιντσών, η αναθεωρημένη σχεδίαση των τεσσάρων απολήξεων του συστήματος εξαγωγής, τα φωτιζόμενα μαρσπιέ ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι λεπτομέρειες σε χρυσή απόχρωση και τα νέα φωτιστικά σώματα LED που συνδυάζονται με δείκτες αλλαγής πορείας κίτρινου χρώματος.

Παράλληλα οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν ένα αιχμηρότερο bodykit το οποίο δεν εξυπηρετεί αποκλειστικά την αναβάθμιση της αισθητικής. Έτσι, στην περίπτωση της CS το καπό, το splitter, τα καλύμματα των καθρεπτών και το spoiler πίσω κατασκευάζονται από ανθρακόνημα, συμβάλλοντας στη μείωση του βάρους της έκδοσης η οποία είναι συνολικά ελαφρύτερη κατά 70 κιλά σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή Μ.

Αναλόγως έχει διαμορφωθεί και το εσωτερικό της Μ5 CS η οποία διαθέτει επίσης αθρακονημάτινα σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα. Από το ακριβό όσο και ελαφρύ αυτό υλικό αποτελούνται και τα paddles πίσω από το τιμόνι ενώ αναμενόμενα οι επενδύσεις από μαύρο Alcantara αποτελούν αποκλειστικότητα για την συγκεκριμένη έκδοση διαθέτοντας τα διακριτικά της μπλε και κόκκινες ραφές. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης το οποίο φιλοξενείται σε δύο οθόνες με διαγώνιο 12,3 ίντσες έναντι των 10,25 ιντσών στην απλή M5.

Το νέο υπερόπλο της BMW θα λανσαριστεί σε περιορισμένο αριθμό από την άνοιξη του 2021 με αρχική τιμή στη Γερμανία τα 180.400 ευρώ.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ