Ogilvy – AQ Strategy: Στρατηγική συνεργασία στην αγορά του τουρισμού

Ελλάδα Επιχειρήσεις Οικονομία

Με στόχο τη δημιουργία ενός καινοτόμου πλέγματος υπηρεσιών για την ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας στον κλάδο του τουρισμού, η Ogilvy –η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρία στην Ελλάδα- και η AQ Strategy εταιρεία στρατηγικού μάρκετινγκ ενώνουν τις δυνάμεις τους σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Της Ντέπυς Χιωτοπούλου (hiotopoulou@gmail.com)

Με μια δυναμική και ευρείας εμβέλειας στρατηγική συμμαχία ξεκινούν το 2021 η Ogilvy και η AQ Strategy το πλέγμα εξειδικευμένων υπηρεσιών στον τουρισμού, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Από τη μια η Ogilvy, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη και πιο πολυβραβευμένη διαφημιστική εταιρεία στην Ελλάδα, μέλος του κορυφαίου παγκόσμιου δικτύου με γραφεία σε περισσότερες από 80 αγορές, και από την άλλη η AQ Strategy με εξειδικευμένη εμπειρία τριάντα (30) ετών στους ευρύτερους τομείς του τουρισμού και ένα εξαιρετικό δίκτυο σε Ελλάδα και εξωτερικό, θέτουν ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της συνεργασίας  τους το Integrated Growth Model. Δηλαδή την ολιστική προσέγγιση στο επιχειρείν, τη στρατηγική και το μάρκετινγκ επιχειρήσεων και Οργανισμών που δραστηριοποιούνται στον τομέα της φιλοξενίας, του τουρισμού και της οικονομίας των εμπειριών, μέσω της ανάλυσης δεδομένων και παγκόσμιων τάσεων.

Μάρκετινγκ, ανάλυση δεδομένων, ψηφιακή στρατηγική

 Η προσαρμογή εμπλεκόμενων στον κλάδο του τουρισμού στα νέα δεδομένα θεωρείται απαραίτητη, ώστε η κάθε επιχείρηση, ο κάθε Οργανισμός να μπορέσουν να ανακάμψουν έχοντας τα σωστά εργαλεία και κατευθύνσεις για την μετά κορωνοϊό εποχή.

Οι πολλαπλές λύσεις που προτείνουν Ogilvy και AQ Strategy εκτείνονται σε τομείς όπως η συμβουλευτική σε θέματα επιχειρηματικής ανάπτυξης και στόχευσης, στελέχωσης, οργανωτικής διάρθρωσης, σε συνδυασμό με την χάραξη στρατηγικής και την εφαρμογή της σε επίπεδο διαφήμισης και μάρκετινγκ, την εις βάθος έρευνα και την ανάλυση δεδομένων για τη χάραξη ψηφιακής στρατηγικής σε στοχευμένα κοινά. Για την επίτευξη των στόχων κάθε ξεχωριστού project και την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων, ο μοχλός ανάπτυξης είναι η εξατομίκευση των υπηρεσιών.

«H επόμενη ημέρα μετά την πανδημία επιφυλάσσει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης τις οποίες οφείλουμε να αναγνωρίσουμε και να διαχειριστούμε άμεσα. Επιθυμούμε μέσω της συνεργασίας μας, να είμαστε πρωτοπόροι στην αλλαγή που προδιαγράφεται για τον τουρισμό και να συμβάλουμε, μέσω της εξειδίκευσής μας, στην άνοδο του κλάδου στη χώρα μας και διεθνώς» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Ogilvy στην Ελλάδα Θεόδωρος Κοτιώνης.

Από την πλευρά του ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της AQ Strategy Γιάννης Τσάκαλος σχετικά με τη στρατηγική συμμαχίας επισημαίνει ότι «η σύμπραξη με την Ogilvy είναι ‘η ισχύς εν τη ενώσει’ και διέπεται από ουσία και αποτελεσματικότητα, με δράσεις μετρήσιμες, συγκεκριμένες, ρεαλιστικές και με χρονοδιάγραμμα. Είναι μια πρωτοβουλία με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και στη βιώσιμη ανάπτυξη του τουρισμού».

Σημειώνεται ότι η Ogilvy με 44 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά απασχολεί 300 κορυφαίους επαγγελματίες της διαφήμισης και της επικοινωνίας

Η AQ Strategy είναι εταιρεία στρατηγικού μάρκετινγκ, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και δραστηριοποιείται στον ευρύτερο τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού, καθώς και της οικονομίας των εμπειριών.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ